Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
SGH-E770

De Samsung E770, meer dan zintuigen strelend...

Bij enkele winkels al vekrijgbaar de samsung E770

Van samsung.nl

Laat je zintuigen strelen door de uiterst compacte Samsung E770. Zie, hoor en voel het verschil. Maak foto’s met de 1.3 megapixel-camera en bekijk die op het royale display met 262.144 kleuren of op iedere TV naar keuze met TV Out Support. Bedien de MP3-speler met externe music keys en voel de dynamiek
van de muziek door middel van het unieke Vibetonz, gevarieerde trillingen op het ritme van de muziek. Zo indrukwekkend dat je bijna zou vergeten dat het geheugen van de Samsung E770 eenvoudig kan worden uitgebreid met
MicroSD, MS Office documenten kunnen worden bekeken met Document Viewer en dat met het ingebouwde flitslicht spectaculaire opnames gemaakt kunnen worden.

Specs

[i]Afmetingen : 90 x 46 x 20 (mm)
Gewicht : 85 (g)
LCD Spec (grootte/Kleur)
- Intern : TFT LCD 176 x 220 Pixels / 262,144 colours
- Extern : OLED LCD 96 x 80 Pixels / 262,144 colours

Browser : WAP 2.0
Spelletjes : Bobby Carrot, Airship Racing, Arch Angel, Freekick
Java : MIDP 2.0
Polyfone beltonen : 64 polyphon [/i]

Platform
- Triband (GSM 900 + 1800 + 1900 MHz)
- GPRS klasse 10 (2 upload, 4 download)
- EDGE

Camera
- 1.3 megapixel (1280x1024)
- Digitale zoom
- LED flash
- Foto-effecten/kaders
- Enkele opname/multishot/mozaïekopname
- Instelbare fotokwaliteit
- Sneltoetsen

Video
- Videospeler/recorder (MPEG4, H.263)
- Videoberichten
- Videolamp

Entertainment en personalisatie
- Muziekspeler (MP3/ACC/ACC+/e-ACC+/WMA)
- 64-polyfone ringtones
- VibeTonz
- Melodiebewerker
- Speakerphone
- Digitale versterker
- Externe muziektoetsen
- Inclusief JAVA™ games
- Inclusief wallpapers

Zakelijk gebruik
- Document viewer (Excel, Word, PowerPoint)

- E-mail client (POP3/SMTP/IMAP4)
- vCard, vCalendar

Connectiviteit
- Bluetooth™-technologie
- TV out
- WAP 2.0
- USB

Organizer
- Telefoonlijst
- Kalender
- Agenda
- Actielijst
- Klok / Wereldtijd
- Alarm
- Omrekenen
- Calculator
- Notitieblok
- Stopwatch
- Timer

Belfuncties
- Helderheid stem
- Weergave beller (tekst/foto/video)
- Overzicht gemiste/uitgaande/ontvangen oproepen
- Gespreksduur
- Nummer weergeven/verbergen
- Oproepen doorschakelen/blokkeren/in de wacht zetten/wisselgesprek
- Gesloten gebruikersgroepen

Geheugen
- 80 MB gebruikersgeheugen
- Slot voor MicroSD™ geheugenkaart (extern geheugen)
- 200 SMS
- Telefoonlijst voor 1000 contacten

In de verpakking
- Telefoon
- Batterij
- Oplader
- Stereoheadset
- Polsband

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/1556/samsunge770007sb.jpg Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/5651/l441103350kl.jpg

Gebruikaanwijzing Samsung E770

Software

[ Voor 55% gewijzigd door Ghostface op 31-01-2006 20:11 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nja wel leuk ik heb er al mee gespeeld. Het enigste nadeel is dat de tril motor in het scherm gedeelte zit en dat voelt heer raar aan. Net of hij heel gammel is. Verder vind ik hem er erg strak uit zien. Overgins wordt er geen usb kabel of tv out kabel er bij geleverd.

voor de ts: Link met complete specs

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 30-01-2006 20:40 ]

• Ghostface
ik heb hem zelf gehaald vandaag , volgens mij werken wij voor dezelfde baas daan als ik me niet vergis :)

• DaannO
Ghostface schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:40:
ik heb hem zelf gehaald vandaag , volgens mij werken wij voor dezelfde baas daan als ik me niet vergis :)
offtopic:
en dan ken je mij ook?

• Ghostface
=offtopic=

dat zei ik niet , maar dan meen ik ergens gelezen te hebben , sorry voor de vraag hoor

[ Voor 8% gewijzigd door Ghostface op 30-01-2006 20:43 ]

• DaannO
Ghostface schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:43:
=offtopic=

dat zei ik niet , maar dan meen ik ergens gelezen te hebben , sorry voor de vraag hoor
offtopic:
Niet lullig bedoelt maar was nieuwschierig :P

Verwerk nog even de full specs in de ts, met die link hier boven ;)

[ Voor 12% gewijzigd door DaannO op 30-01-2006 20:45 ]

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 15:24
Weet iemand wat het maximum geheugen is wat ie aan kan?
Max was altijd 512 omdat er niet groter was.
Maar zou de e770 de 1gb MicroSD kaartjes ook aankunnen?

• Ghostface
chubby- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:34:
Weet iemand wat het maximum geheugen is wat ie aan kan?
Max was altijd 512 omdat er niet groter was.
Maar zou de e770 de 1gb MicroSD kaartjes ook aankunnen?
ik heb dit helaas zelf nog niet kunnen testen , omdat ik de 1gb niet heb kunnen vinden !

edit wel gevonden , nog niet aangeschaft !

1 gb kaart

[ Voor 18% gewijzigd door Ghostface op 02-02-2006 21:27 ]

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 15:24
Ja dat kaartje is idd nog moeilijk te vinden.
Heb zelf nog maar 1 of 2 winkels gevonden.
Let me know als ie hem leest.
In dat geval ga ik het toestel ook halen.

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 07:40

Scaror

Don't watch this!

Ik heb de telefoon vrijdag gekregen. Ik had de e730 al. Als ik deze 2 vergelijk, dan merk ik dat de e770 echt een stuk trager is. Het beste merk ik dat bij het scrollen door de gemaakte foto's. Als ik in de lijst met gemaakte foto's zit, en ik scroll 1 foto omlaag, dan duurt het zeker een halve seconde voordat alles 1 opgeschoven is. Bij zoeken in een lijst met veel foto's kan de zoektijd dus erg hoog oplopen. Bij de e730 heb ik daar totaal geen last van. Is dit iets wat jullie ook hebben, of moet ik even mijn e770 laten nakijken?

Verwijderd

Ik heb belcompany ff een mail gestuurd om te vragen of er 1gb geheugen in kan ik kreeg dit:

Deze informatie over de E770 hebben wij niet.

In het algemeen werken de gsm's goed tot een geheugen van 512MB.
Bij een grotere geheugenkaart word het toestel vaak trager.

Beetje vreemd antwoord maar ik denk dat ik het maar bij 512mb hou.

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:47:
Ik heb belcompany ff een mail gestuurd om te vragen of er 1gb geheugen in kan ik kreeg dit:

Het kan er gewoon in. Maar grote kans dat je tel traag wordt :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Even de typo (Sansung) in de topic titel verbeterd :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Ik heb vandaag een jackplugje op mijn headset gesoldeerd.
De oordopjes eraf en die draadjes aan een jackplug zodat ik mijn Sony oordopjes erin kan doen, maar nu krijg ik alleen heeel zacht geluid, heeft iemand een idee wat ik fout doe of kan doen?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:47:

Zijn niet echt dingen die je aan hun moet vragen, kan je beter aan de support van samsung vragen

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Verwijderd

De oordopjes eraf en die draadjes aan een jackplug zodat ik mijn Sony oordopjes erin kan doen, maar nu krijg ik alleen heeel zacht geluid, heeft iemand een idee wat ik fout doe of kan doen?
Iemand??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:39 ]

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:23

eisbaer

Zie signature

Vandaag de 770 besteld. Hopen dat die mofo snel binnen is. Ik heb 'm een beetje staan proberen samen met de e730 en de d600 maar ik vind de 770 toch het meest volwassen produkt. Jammer dat er nog zo weinig reakties over te vinden zijn.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:48
De e770 slikt 1gb kaartje , alleen echter het toestel word zo lomp traag op de een of andere manier dat er nauwelijks meer mee te werken valt. 512mb is nog net te doen :)

• DaannO
Galaxis schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:20:
De e770 slikt 1gb kaartje , alleen echter het toestel word zo lomp traag op de een of andere manier dat er nauwelijks meer mee te werken valt. 512mb is nog net te doen :)
Heb je 1gb er in gehad dan? Voor mijn weten zijn deze amper te krijgen?! Dus zou je dan zo vriendelijk willen zijn om een link te posten of iets anders?

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen; het produkt is niet wezenlijk anders dan de E700/10/20/30/60.
Scherm is nog steeds zelfde resolutie, afmetingen gelijk, uiterlijk hetzelfde (E760 is dan aan de buitenkant net even anders, en heeft die gekke shake-functie).

Als je al een E7xx hebt, dan kies je niet zo snel voor een E770 lijkt me. Biedt te weinig nieuws, op cardslot na.

Ik vind hem overigens ook wel strak, maar zou eerder voor de D600 kiezen i.v.m. de betere camera en het betere scherm.
Ik zit nog wel te wachten op de eerste E-serie die ook een 240x320 scherm heeft en een (minimaal) 2MP camera, met uit de doos al veel geheugen in het toestel of als kaartje erbij.

• DaannO
Ik denk dat je er nooit veel geheugen bij zult krijgen aangezien ze ook nog wat aan je willen verdienen via assesoires :)

Verwijderd

Ik ben wat aan het proberen maar ik krijg het maar niet voor elkaar om spelletjes erop te krijgen. Weet iemand hoe dit moet?!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Mijn e770 is vandaag binnengekomen. Mooi dingetje. Ik had ergens gelezen dat beltoon en trillen niet tegelijk kan maar ik heb 'm op een standaard ring ring staan icm trillen.

Bellen:
Voor de persoon aan de andere kant van de lijn klinkt het geluid wat hol. Reakties die ik kreeg waren dat mensen intensiever moesten luisteren om me goed te verstaan. Het is niet de kwaliteit van nokia (8310).

Mp3 speler:
Wel erg onhandig is de plug die ze verzonnen hebben voor de headset. Voor mp3's wil ik m'n sony in-ear dopjes met mini jack gebruiken. Das ff wat beter dan die dopjes van samsung. Maarja dat past dus niet omdat samsung een eigen plug vezonnen heeft. Er is wel een verloopkabeltje voor in de handel zodat je een 3.5mm (of 2.5 mm) jack plug aan kunt sluiten en daarmee het 'probleem' oplost. http://www.mob-com.nl/ind...t_id=39&catname='Samsung'

Wel handig is dat je de mp3 speler kunt bedienen zonder de gsm open te klappen met de toetsen op de bovenkant. Opvallend is dat zolang het mp3 scherm op het externe display getoond wordt je geruisloos een nummer verder of terug kunt skippen. Als het mp3 scherm niet meer getoond wordt op het externe display en je skipt een nummer dan hoor je luide klik.

Het is niet mogelijk om binnen een mp3tje door te spoelen (fast forward).

Het volume kan flink hard. Stand 1, de laagste stand waarbij je nog wat hoort, vind ik persoonlijk i.c.m. met een headset veel te hard. Het is op te lossen door met het freeware proggie mp3gain alle mp3tjes te normaliseren naar één volume, bijv. 88 dB.

Tv aansluiting:
Leuk is dat de telefoon op de tv aangesloten kan worden voor foto's en video. Jammer is dan weer dat het benodigde kabeltje er niet bij geleverd wordt.

Agenda:
De agenda functie mist een goed alarm. Als je iedere week op donderdagavond je favoriete programma niet wilt missen dan kun je een wekelijks herhalend alarm instellen. Dat is handig maar het werkt alleen als de telefoon aan staat. Tevens gaat het alarm van 4 piepjes maar één keer af. Als je net een minuut de kamer uit bent dan mis je het alarm.

Bluetooth:
Getest met een qware headset. Werkt goed.
Getest samen met een samsung zv10. Werkt goed.

Overdrachtssnelheid getest met een pc met windows xp en een sitecom usb dongle (usb2.0 bluetooth 2.0).
Werkt goed maar vrij traag. Zo'n 30 a 35 Kbyte/sec.

Camera:
Werkt goed. Eén bug gevonden. Als je de flits instelt op alleen flitsen als het nodig is dan houdt hij die instelling niet permanent vast. De volgende keer dat je kiest voor foto's maken dan staat de flits weer op de instelling 'flits uit'.

Video afspelen:
Werkt goed. Filmpjes zien er zeker goed uit.

Oproepen:
Als je een gesprek hebt gemist dan komt die info heel even in het externe display te staan. Daarna is de info niet meer zichtbaar. Als je dus even weg bent geweest en je wilt weten of je een gesprek gemist hebt dan zul je de telefoon open moeten klappen. Bij de samsung s500 bleef de gemist gesprek info wel op het externe display staan.

Geheugenkaart:
Ik heb er een sandisk micro SD 512 MB kaart in zitten (apart aangeschaft). Het kaartje wordt geleverd met een sd-card adapter zodat je hem bijv. in de cardslot van de pc kan gebruiken. Het kaartje is lekker snel. Schrijven vanaf pc met 3Mbyte/sec.
In de telefoon is mp3tjes afspelen vanaf de geheugenkaart is goed te doen. Het duurt even voor de muziek start maar daarna draait het goed.
Het afspelen van mp4 video files is een ander verhaal. Een mp4 video vanuit het telefoongeheugen afspelen gaat uitstekend. Dezelfde mp4 video vanaf de geheugenkaart afspelen betekent eerst een aantal seconden wachten met de schermmelding 'laden'. Vervolgens speelt de video af, begint te hakkelen en loopt vast. Formatteren van het kaartje vanuit de telefoon biedt geen soelaas.
Na wat experimenteren is het gelukt om de mp4's goed af te laten spelen vanaf sd kaart. Bij het converteren naar mp4 is het belangrijk de video bitrate niet te hoog te kiezen (max. 672 kbps is mijn ervaring op dit moment).

Mijn conclusie:
Bellen: acceptabel
Video's: goed
Mp3's: geluid goed, functionaliteit matig
Uiterlijk: zeer goed
Bluetooth: goed

[ Voor 121% gewijzigd door eisbaer op 09-03-2006 18:29 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik heb sinds kort een Samsung SGH-E770. Erg tevreden, maar nu viel me 1 ding op. Na het uitschakelen gaat de flits (het lampje aan de voorzijde) aan. Ik weet niet of dit hoort, maar vind het wel erg raar!
Heeft iemand dat ook, of weet iemand hoe ik dit moet oplossen, óf is dit gewoon normaal en kan ik er niks aan doen?

Dan viel me ook op, dat toen ik de telefoon voor het kopen had gezien op internet, dat er op een aantal sites stond dat er een FM-Radio inzit, maar die kan ik niet vinden. Op de ene site staat het wel, op de andere niet. Zelfs op die van T-Mobile wel, waar ik hem zelf vandaan heb.

Als iemand op deze vragen kan antwoorden, graag:)

Als je meer info nodig hebt, vraag maar.

Specs

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Kiwitje schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:39:
Ik heb sinds kort een Samsung SGH-E770. Erg tevreden, maar nu viel me 1 ding op. Na het uitschakelen gaat de flits (het lampje aan de voorzijde) aan. Ik weet niet of dit hoort, maar vind het wel erg raar!

Dan viel me ook op, dat toen ik de telefoon voor het kopen had gezien op internet, dat er op een aantal sites stond dat er een FM-Radio inzit, maar die kan ik niet vinden.
.
Er zit geen fm radio in.
Na het uitschakelen gaat het lampje aan de voorzijde bij mij niet aan. Je zou eens kunnen proberen om in het camera menu de flits helemaal uit te schakelen.

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:10:
Er zijn verloopkabeltjes voor te koop met aan de ene kant de samsung aansluiting en aan de andere kant de 2.5 mm jackplug. Ik heb er net één besteld voor 8.95 (incl.verzending).

Verwijderd

Mag ik vragen waar je dit kabeltje besteld hebt?
Alvast bedankt.

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:19:
Mag ik vragen waar je dit kabeltje besteld hebt?
Alvast bedankt.
Het kabeltje heb ik besteld bij http://www.mob-com.nl.
http://www.mob-com.nl/vie...pter%20Headset%202.5%20mm
Ik verwacht het morgen te ontvangen.

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

@ElBarbero
Let wel goed op dat het kabeltje er is in een 2.5 mm en een 3.5 mm jack plug..

Verwijderd

Sinds 1 week ben ik een bezitter van de samsung E770. hierbij heb ik direct een bluetooth stick aangeschaft. Na het aansluiten dacht ik, laat ik eens gaan zoeken naar video's, games en of ringtones.
Maar als ik hiermee iets op internet probeer te zoeken word ik overspoelt door van die jamba zooi.
zijn er ook sites die zich puur op bluetooth gefocust hebben?

Verwijderd

Ik heb dit stukje juweeltje ook sinds 2 dagen en ik moet zeggen dat het een top telefoon is vergeleken met mijn oude D500, véél meer functies, ziet er mooier uit, gebruiksvriendelijk.

Ik heb deze gehaald omdat de D600 echt zwaar zuigt naar mijn mening, heb er 2 in huis en vind de knopjes erboven zo fucked up dat ik na 2 minuten spelen al pijn aan men vingers krijg, gewoon een groot lomp ding.

De E-770 is klein, voelt stevig aan en licht, fotos kan je vergroten/verkleinen, ook gedownloade foto's, en kun je ze zo op de achtergrond zetten in de formaat die je wilt, deze functie mist de D600, ook kan je SMS-berichten op 3D zetten wat ook heel apart is, deze functie mist de D600 ook volgens mij.

Kortom ik ben er zéér tevreden mee!

Ps.alleen mocht er wel wat meer geleverd worden met het toestel, gebruik nou D600 usb kabel+software.

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

De firmwareversie die ik heb *#1234# is e770XXEL5
Er schijnt ondertussen ook een versie e770XXFB1 te zijn.
Ben benieuwd of een gemist gesprek met die versie wel op het externe display blijft staan. Iemand die dat al weet?

Verwijderd

Ik heb hier ook de Samsung E770 voor me liggen, maar wanneer ik met mijn SE w800i een bestand probeer te versturen naar de samsung gaat die zeuren om een pin code. Dit heb ik nooit met andere telefoons met bluetooth hoe zet je dit uit bij die samsung?

Verwijderd

Even een kick, maar vond het onnodig om een nieuw topic aan te maken.

Ik heb nu ook een e770.
Ben er zeer tevreden mee.

Alleen wil ik het alarm instellen op een realtone (mp3tje) maar dat lukt niet.
Als ik bij de tonen ga kijken die ik kan instellen bij het alarm menu zie ik het mapje waar de mp3's inzitten helemaal niet staan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• berend_
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06-2024
bestanden moeten in mapje "gedownloade geluiden" staan, dan kun je ze via het instellen van de wekker benaderen...

Verwijderd

Ja dat is juist het probleem,
Ik kan geen mp3tjes in die map gedownloade geluiden krijgen.
alleen AMR bestanden.

Is hier een manier voor?

Verwijderd

Beste vrienden

Graag had ik hetvolgende willen vragen of er iemand mij kan helpen met de volgende probleemstelling. Ik heb zojuist een sandisk micro SD 512 MB geheugenkaart gekocht, om er meer liedjes in mijn gsm te kunnen steken. Het microkaartje steekt erin, en via de pc samsung-studio probeer ik de liedjes over te brengen naar de gsm, helaas zonder resultaat. Ik krijg dan een melding dat het geheugen volzit. Maar hoe kan dat nu? Mijn kaart is leeg... Als jullie mij suggesties en/of raad kunnen geven, altijd welkom (hier of via mail naar "djmacruud@telenet.be".

Dank u vriendelijk

Vriendelijke groeten

djmacruud

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Groeten is hier overbodig, probeer je MP3's eens via een cardreader op de kaart te zetten.

Verwijderd

Als je bericht stuurt en dan kan je bij opgeven adressen kiezen (keuze 2) uit "Recente ontvangers" om vanuit die lijst iemand te selecteren.

Iemand bekend met hoe uit deze lijst of de gehele lijst te wissen ??
Ik krijg het niet voor elkaar .

Thanks in advance..

Verwijderd

Ben van plan um ook te gaan kopen, maar ik las dat je met de mp3speler niet vooruit en terug kunt spoelen. Klopt dit??? Of geldt dat alleen als het klepje dicht zit? Kvond het namelijk erg raar :S

Gr, Sjors

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:21:
Ben van plan um ook te gaan kopen, maar ik las dat je met de mp3speler niet vooruit en terug kunt spoelen. Klopt dit??? Of geldt dat alleen als het klepje dicht zit? Kvond het namelijk erg raar :S

Gr, Sjors
Klopt je kan niet spoelen

Verwijderd

Klopt je kan niet spoelen
Helemaal niet of alleen als het klepje dicht zit??

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 06:44:
[...]
Helemaal niet of alleen als het klepje dicht zit??
Bij mij in ieder geval helemaal niet.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:04
Ik zit hier te klooien met de e770 van m'n vriendin. Heb een zooi albums op een SD kaartje gezet, alleen ... ik kan ze niet toevoegen aan de playlist. Ik zie alleen de losse nummers in de root van de 'muziek' folder. Iemand een idee hoe dit moet?

Verwijderd

ik ben van plan deze phone te gaan aanschaffen, maar wil nog graag weten of het mogelijk is filmpjes in fullscreen af te spelen / evt ook door de telefoon op zijn zij te houden (breedbeeld-achtig)

Verwijderd

iemand die een samsung heeft en dit weet?

daarnaast: is de e780 een opvolger van de e770 of staan die los van elkaar én: weet iemand of je deze ergens goedkoop kunt scooren?

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Hoe zit het met de geluidskwaliteit op deze telefoon?

Ben op dit moment heel erg aan het twijfelen tussen:
Samsung E770
Motorola Slvr L7
LG P7200

Het gaat me vooral om uitbreidbaar geheugen (allemaal) goede muziekkwalitteit via headset (welke?)
en een leuke camera (L7 valt af)

Dus wat raden jullie me aan?

Verwijderd

heb de E770 nu een goede 2 weken.

over het algemeen een prima GSM , maar ze hebben een paar steken laten vallen om hem ideaal te maken ...

puntjes van kritiek zijn :

- bij een gemiste oproep is deze niet zichtbaar op het externe schermpje ... het nut van het schermpje is hierdoor heel wat minder.
- ik ben er niet in geslaagd een mp3 in te stellen als wekkergeluid nogal vreemd omdat dit als beltoon wel kan.
- je kan niet "voortspoelen" tijdens het spelen van een mp3 nogal onhandig bij bijvoorbeeld lange files zoals live sets van concerten ofzo.
bij het gebruik van de mp3speler met de gsm dicht gaat het externe schermpje trouwens wel HEEL snel terug uit , maar net lang genoeg om de titel te lezen van het nummer...

- en als laatste eigelijk een vraag , bij mijn vorige goedkope gsm ( ericcson T310 ) zat een functie waarmee je iemand uit je telefoonboek kon bellen zonder dat je nummer werdt weergegeven , dit kon je vlak voor de oproep kiezen.

Bij de E770 is er zover ik weet alleen een mogelijkheid om in de instellingen te gaan het daar aan te zetten en dan terug naar de telefoonboek te gaan , nogal omslachtig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:34 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 20:55

aex351

I am the one

E770 nu 1 dag. Voice Dial werkt alleen wanneer je de telefoon op Engels Taal zet. De foto kwaliteit van de D500 is beter, bevat ook meer resoluties om uit te kiezen. D500 werkt toch net even iets sneller. De resolutie van het scherm zelf van de E770 vind ik daarentegen wel weer prachtig.

Op de D500 voelen de toetsen beter aan, E770 is het veelal "glad" dus het zal even wennen zijn op welke plek je blindelings moet drukken voor functie x.

De calculator in de D500 vind ik ook iets wat overzichtelijker.

En .mmf ringtones die trillen werken niet op de E770. Geluid werkt wel alleen ze trillen niet. Dit komt denk ik doordat ze bij de E770 een nieuwe type wel tril ringtone hebben geintroduceerd.

[ Voor 18% gewijzigd door aex351 op 10-06-2006 16:46 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:32:
- en als laatste eigelijk een vraag , bij mijn vorige goedkope gsm ( ericcson T310 ) zat een functie waarmee je iemand uit je telefoonboek kon bellen zonder dat je nummer werdt weergegeven , dit kon je vlak voor de oproep kiezen.

Bij de E770 is er zover ik weet alleen een mogelijkheid om in de instellingen te gaan het daar aan te zetten en dan terug naar de telefoonboek te gaan , nogal omslachtig.
Workaround: je kunt meerdere telefoonnummers onder dezelfde naam opslaan :)
Sla dus onder de persoon die je weleens anoniem wilt bellen het telefoonnummer nog een keer op maar dan met #31# ervoor (#31#06...), bijvoorbeeld onder 'kantoor' ipv 'mobiel'.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Mijn E770 vervormd het geluid heel erg. Ik hoor mensen erg krakerig/blikkerig. Als ik volume op 1 heb is het nog een beetje acceptabel maar hoger wordt het alleen maar erger.

Hebben jullie hier geen last van, of weet iemand waardoor dit kan komen?

Verwijderd

Is er geen firmwire of iets waarmee je wel mp3's vooruitkan spoelen? en om mp3's als wekker te kunnen gebruiken?

Vind dit wel ERG vervelend

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:18:
Is er geen firmwire of iets waarmee je wel mp3's vooruitkan spoelen? en om mp3's als wekker te kunnen gebruiken?

Vind dit wel ERG vervelend
of beter heeft samsung in het verleden als eens officieel een firmware gereleasd voor een andere GSM ? of moete we hier zeker niet op hopen ?

Verwijderd

Ik voel trouwens ook de telefoon nooit trillen in mijn broek. Als ik loop, of bezig ben of in de bus zit of gewoon in huis voel ik hem niet...

Alleen als ik er echt op let voel ik hem. Ik hoor hem nog eerder trillen dan dat ik hem voel. Is dit normaal? :\ Heb al verschillende trilritmes (melodien) geprobeerd maar het wordt er niet beter op.

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de telefoon niet trilt als ik het klepje open of dicht doe?

Verwijderd

Kanivan schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 09:59:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de telefoon niet trilt als ik het klepje open of dicht doe?
menu
instellingen
geluidsinstellingen
klepsignaal > deze moet je uitzetten.

• schaap2005
Ik heb op gsmarena.com gelezen dat mensen klagen over de mp3 speler.
Ze zeggen dat je maar 4 playlist met maximaal 30 nummers kan aanmaken = 120 nummers.

Als je anders een nummer van de geheugenkaart speelt, moet je elk nummer handmatig selecteren.

Kan een van jullie dit bevestigen? Als dit zo zou zijn is deze telefoon gelijk afgeschreven, ik moet er wel veel muziek op kunnen zetten namelijk.

• schaap2005
subtiel kicje op mn vorige vraag :/

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
schaap2005 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:49:
subtiel kicje op mn vorige vraag :/
ik kan dat bevestigen

• schaap2005
Dat is wel heel erg balen?

Maar is er wel een soort shuffle mode, zodat je in elk geval elk nummer kan afspelen?
Of ben ik echt gelimiteerd aan 120 nummers?

Wat raar dat er dan nooit een review is die dat zegt...

Verwijderd

Kan deze telefoon eigenlijk een beetje hard muziek afspelen?

• in use?
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-04-2023
Sinds een aantal dagen heb ik ook deze telefoon. Bevalt tot nu toe wel.
Ik heb echer een ding waar ik niet uit kom. Je kunt per contactpersoon aangeven welk geluidje er moet worden afgespeeld als je door die person gebeld wordt. Ik heb ook een aantal personen waarbij ik geen geluid wil horen. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Dus dat bij alle contatpersonen de teelfoon gewoon geluid maakt, behalve bij een paar.

Verwijderd

Heb 30-06-2006 Samsung SGH-E770 aangeschaft met abonnement €12,50 per maand en contract van 1 jaar en de telefoon heb ik dan gratis van vodafoon , goeie deal dus.
Nu is er een groot minpunt met de foto,s maken in 1.3 megapixels die er gewoon slecht uitzien als ik ze op PC bekijk met Irvanfiew hoe kan dat ??
Want als ik met mijn Sony sybershot 72 / 3.2 megapixels foto,s maak die ik dan instel op 1 megapixels zijn die weer veel duidelijker dan de Samsung SGH-E770.
Nu vraag ik mij af of GSM Camera,s met BV 1.3 pixels hetzelde kwaliteit zijn dan een digitale fotocamera met een instelling van 1.3 megapixels ?????

• schaap2005
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:47:
Heb 30-06-2006 Samsung SGH-E770 aangeschaft met abonnement €12,50 per maand en contract van 1 jaar en de telefoon heb ik dan gratis van vodafoon , goeie deal dus.
Nu is er een groot minpunt met de foto,s maken in 1.3 megapixels die er gewoon slecht uitzien als ik ze op PC bekijk met Irvanfiew hoe kan dat ??
Want als ik met mijn Sony sybershot 72 / 3.2 megapixels foto,s maak die ik dan instel op 1 megapixels zijn die weer veel duidelijker dan de Samsung SGH-E770.
Nu vraag ik mij af of GSM Camera,s met BV 1.3 pixels hetzelde kwaliteit zijn dan een digitale fotocamera met een instelling van 1.3 megapixels ?????
Nee, een 1 megapixel échte digitale camera (en al helemaal van sony) heeft een veel beter lens e.d.,
dat is gewoon niet te vergelijken.

Wil je perse een goede camera hebben in een telefoon dan kom je al gelijk uit bij de 3,2 megapixel modellen. (Sharp V903, Nokia N93?, etc.)

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De sms berichten worden automatisch op de simkaart opgeslagen. Omdat dit maximaal 20 berichten krijgt is het wel heel snel vol. Het schijnt ook mogelijk zijn om dit op de telefoon te doen (maximaal 200) maar ik krijg dit niet voor elkaar...

Verder lukt het niet om opgenomen foto's/video's direct op de geheugenkaart te zetten. Is dit ook mogelijk?

Verwijderd

Hmm ik heb deze telefoon ook en als ik het klepje open doe kraakt die een beetje. Ik weet niet of het schadelijk is ofzo maar het is best hinderlijk. Iemand anders met hetzelfde probleem/oplossing?

• Ghannes
  • Laatst online: 20:07
in de hoofdmap van mijn geheugenkaartje heb ik een aantal mp3's gezet maar hoe kan ik deze dan afspelen? ze zijn nl niet zichtbaar in het afspeelmenu.

[ Voor 21% gewijzigd door Ghannes op 06-07-2006 20:58 ]

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 21:13
Weet iemand hoe je java games via bluetooth op deze telefoon zet?

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag.

Ik heb sinds kort een Samsung e770 in mijn bezit en heb er een Kingston 512 MicroSD kaartje bijgekocht. (Deze wordt geleverd met SD adapter voor bijv. laptp).

Het kaartje werkt goed op de laptop, maar op de phone is dit een ander verhaal.

Het kaartje wordt telkens goed gedetecteerd als ik het in de telefoon plaats. Soms kan ik er zelfs van lezen :P.

Echter,zodra ik een foto wil kopieren naar het kaartje is die keuzemogelijkheid weggevallen, als ik dan het kaartje probeer te openen krijg ik een foutmelding, en de vraag of ik wil formatteren. Formatteren lukt dan ook niet meer.

Als ik het kaartje er dan uithaal en er terug instop kan ik vaak weer gewoon lezen.

Mp3's kan ik trouwens wel vanaf de phone kopieren naar het kaartje?

Is mijn kaartje nu totally f*cked up of ligt het aan de Samsung? Iemand ideeen ?

Verwijderd

Ben je tevreden over dat kabeltje? Ik ga nl. een nieuwe gsm kopen en de Samsung SGH-X700 is één van de "kandidaten", maar die mist ook een minijack-aansluiting. (Weet je evt. of het kabeltje dat jij hebt ook voor de SGH-X700 kan dienen?)

Verwijderd

Hey, ik heb een vraagje over de wekker, ik krijg met geen mogelijkheid bestanden in de map gedownloade geluiden of favoriete geluiden, als ik dat via bluetooth doe krijg ik de melding "ongeldige ftp aanvraag" Iemand suggesties hoe het moet?

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48
1337aldi schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 19:58:
Weet iemand hoe je java games via bluetooth op deze telefoon zet?
even een klein kickje, ik wil ook spelletje installern op deze phone, ik heb jab en jar bestanden maar ik krijg ze maar niet in de java werled.
heo kan ik spelletje installeren via bleutooth?

https://f1nerd.nl

Verwijderd

Hoi mensen,

Mijn vriendin heeft onlangs een "Samsung E770" gekocht & daarbij een Bluetooth stick, omdat die persoon aan de kassa van "Phonehouse" zei er geen USB-kabel bestond voor de telefoon.

Onlangs heb ik voor haar verjaardag een "Micro SD"-kaartje gekocht, omdat ze graag een mp3-speler ook ging gehad hebben.

Het is dus niet mogelijk via de "Bluetooth"-stick te communiceren met de "Micro SD"-kaart van 1Gig. Wat moet ze doen om dit wel mogelijk te maken. Nu moet ze de mp3's zetten op haar "GSM-geheugen" en daarna overzetten naar de "Micro-SD"-kaart, en dit is echt onbegonnen werk.

Is het echt ni mogelijk via de bluetooth-stick te communiceren met je "Micro-SD"-kaartje, of moeten we weeral extra kosten doen & een card-reader kopen ???

Hopelijk weten jullie hier antwoord op ...

mvg,
Frederic

• Ghannes
  • Laatst online: 20:07
ik zou ff een cardreadertje halen, zo duur zijn ze ook weer niet hoor
[edit]gaat ook nog eens 10x zo snel

[ Voor 21% gewijzigd door Ghannes op 28-08-2006 22:36 ]

Verwijderd

Ik heb een "Nokia 6680" met nokia PC suite en ik ben er wel nog content over ... MAar vind jammer dat het veel moeilijker is met een "Samsung E770" te werken ...

Hoeveel kost dit dan zo'n card-reader ?

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een card-reader van trust gehaald was 15 euro maar ze zijn er ook al voor 10 euro...(andere merken).

Is er nog iemand die weet hoe je bestanden in de map favoriete geluiden krijgt?

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:47:
ik ben van plan deze phone te gaan aanschaffen, maar wil nog graag weten of het mogelijk is filmpjes in fullscreen af te spelen / evt ook door de telefoon op zijn zij te houden (breedbeeld-achtig)
Kick!

Dat wil ik ook graag weten...

wwweet ik veel...

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:42:
Ik heb vanmiddag een card-reader van trust gehaald was 15 euro maar ze zijn er ook al voor 10 euro...(andere merken).

Is er nog iemand die weet hoe je bestanden in de map favoriete geluiden krijgt?
Je kan alleen bestanden in de "geluiden-map" verplaatsen naar je favorieten geluiden. Als ik daar een bestandje pak en opties doe kan je hem zo verplaatsen, veel zin heeft het volgens mij niet, maartoch.

In de geluiden mape komen alleen mmf's enz midi's volgens mij. Via de Samsung PC studio is het niet mogelijk.

Verwijderd

Hallo,

Iemand vroeg iets over de geheugenkaart, ik heb een Kingston 1 GB in mijn samsung E770 en deze werkt zonder problemen of vertragingen. Anderzijds sandisk is traag, en bovendien heb je bij kingston een levenslange garantie.

En je hebt geen cardreader nodig om gegevens op de kaart te zetten. Ik sluit gewoon de gsm met een usb kabel aan op de pc en er komt automatisch een "verwisselbare schijf" bij in windows explorer. Dus je gsm werkt als het ware als een card reader :) . Zo moet je de kaart er niet meer uithalen.

Verwijderd

Ik heb me Samsung E770 weg gedaan voor een Qtek9100 ...

De telefoon begon me te vervelen en begon achter te lopen .
Ook als ik de internet browser perongelijk opstarte crashte de mobiel en starte hij opnieuw op .

• Puf
  • Laatst online: 19:37

Puf

Ik heb ook een E770, die ik ook sync met Outlook..nu is er alleen een probleempje: het syncen gaat in principe goed, en de items worden in de kalender op de foon geplaatst...MAAR...het alarm werkt in eerste instantie niet voor items die in Outlook zijn gecreeerd, ook al staat "alarm" gewoon aangevinkt in de kalender van de telefoon.(vinkje en "aantal minuten van te voren" ingevoerd in outlook)
Om de alarmen voor de gesyncte items in te schakelen moet de telefoon eerst aan&uit worden gezet. Als je dit vergeet,wordt je dus niet gewaarschuwd en krijg je de volgende keer dat je hem aan- en uitzet gelijk allemaal "missed alarm events" in je scherm,die in het verleden hebben plaatsgevonden, maar waarvoor nooit alarm is gegeven(en ook geen melding op het scherm).Voordat het toestel is aan en uitgezet is deze lijst leeg, ook al hebben er al events met alarm al plaatsgevonden.

Bij een item dat op de foon zelf is gecreeerd heeft het probleem zich nog niet voorgedaan, daarbij doet het alarm het altijd gewoon, dus ook zonder aan en uitzetten.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? Is er misschien een makkelijker manier om de alarmen toch in werking te stellen zonder in- & uitschakelen?
Heeft het zin om de telefoon (onder garantie) te laten repareren, of ligt het aan de firmware en krijg ik hem precies zo terug, maar dan gestript van alle java-applicaties etc.?

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
knip

Belfuncties
- Helderheid stem
- Weergave beller (tekst/foto/video)
- Overzicht gemiste/uitgaande/ontvangen oproepen
- Gespreksduur
- Nummer weergeven/verbergen
- Oproepen doorschakelen/blokkeren/in de wacht zetten/wisselgesprek
- Gesloten gebruikersgroepen

Ik kan de functie helderheid stem nergens vinden, mijn collega die een E760 heeft kan die functie wel in of uitschakelen.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:47:
klein kickje, en graag iemand die deze vraag kan beantwoorden :)

Heb de E770 net binnengekregen en echt een mooie toestel voor niet al te veel geld :)
Iemand al 2gb kaartjes geprobeerd?

Hoe speel ik mp4 bestand af op de pc van de telefoon, en hoe creer ik er een voor naar de telefoon?

[ Voor 9% gewijzigd door Don3k op 11-10-2006 17:14 ]

• stamed
  • Laatst online: 21-01-2022
Mijn vriendin heeft er een 1 gb kaartje in zitten en de mp3 speler werkt eindelijk.
1- formateer kaartje in telefoon
2- bestandsnaam mag niet langer zijn als 32 tekens.
Maar het is niet gelukt om meer als 30 nummers per album te krijgen en maar vier albums zijn beschikbaar.
Is er iemand die al wat anders voor elkaar heeft gekregen??
Moet je voor MP4 niet de samsung software installeren??

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:25
Klein schopje aangezien ik een probleem heb.

Sinds deze week werkt opeens om één of andere vage reden het toetsenbord van mijn e770 niet meer. Het probleem is als volgt: als je de telefoon aanzet (wat wel werkt via de toetsen :?) is het toetsenbord al direct bij het vragen van de pin geblokkeerd. In beeld staat een slotje naast het invoerveld van de pin. Als je tel dicht klapt zie je op het schermpje een tel met slotje staan. Heb echt al van alles geprobeerd. Zowel * en # ingedrukt houden werkt niet. Via google al wat meer mensen met het zelfde probleem gezien maar telkens is er geen oplossing. Ik word hier redelijk gek van want de telefoon is gewoon onbruikbaar op het moment |:( . Heb ook al gebeld met de helpdesk van samsung maar daar wordt dood leuk verteld dat ik maar terug naar de winkel moet.... Iemand enig idee wat het probleem/oplossing is??Bedankt _/-\o_

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:30
helpt et misschien door als je de telefoon dicht hebt de fotoknop in te duwen aan de zijkant?
Die is ook voor et slot op de mp3 speler.

[ Voor 7% gewijzigd door boaty op 02-11-2006 15:36 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• boaty
ymoona schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:51:
[...]

even een klein kickje, ik wil ook spelletje installern op deze phone, ik heb jab en jar bestanden maar ik krijg ze maar niet in de java werled.
heo kan ik spelletje installeren via bleutooth?
Weet niemand dit?
Ik zou dit ook graag willen weten...

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• boaty
boaty schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:53:
[...]

Weet niemand dit?
Ik zou dit ook graag willen weten...
Grote schop...
Niemand die dit weet?

• GloriX
  • Niet online
boaty schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:07:
[...]

Grote schop...
Niemand die dit weet?
Het kan niet.

• boaty
Batsu in "Samsung E900"
Volgens deze gast is het wel mogelijk. Dit wordt ook als oplossing aangedragen in het SGH-E780 topic aangedragen.

• GloriX
  • Niet online
boaty schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:00:
Batsu in "Samsung E900"
Volgens deze gast is het wel mogelijk. Dit wordt ook als oplossing aangedragen in het SGH-E780 topic aangedragen.
Jij vraagt of het via Bluetooth kan . En dat kan dus niet, dat het via Wap kan is duidelijk.

• boaty
Ja dat is waar maar dat wist ik ook niet.

• Don3k
Hoe kan je dit ding btw hardresetten? Als ik de internet browser start, zit de telefoon even vast en herstart uitzichzelf :(

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*2676*full#

Correctie:

*2767*3855#

[ Voor 52% gewijzigd door Ginz op 14-12-2006 20:14 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Don3k
ty, het heeft gewerkt, kan nu weer normaal internetten :)

[ Voor 92% gewijzigd door Don3k op 14-12-2006 20:36 ]

• hemiparo
  • Niet online
Niet specifiek een vraag voor de E770 maar aangezien ik dit toestel heb...

Ik maak gebruik van de software Samsung PC Studio Version 3.1.1 FKB en dit gaat zonder problemen. Het enige nadeel is dat bij overzetten van (foto) bestanden de datum van plaatsing op de hdd geschreven wordt. Als ik vandaag dus foto's van 2 maanden geleden heb worden ze allemaal met 280207 weggeschreven. Is het op een of andere manier mogelijk om de bestanden over te zetten met de datum en tijd van de originele bestanden? Zou me een hoop werk schelen omdat ik ze nu handmatig moet aanpassen...

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:46:
Niet specifiek een vraag voor de E770 maar aangezien ik dit toestel heb...

Ik maak gebruik van de software Samsung PC Studio Version 3.1.1 FKB en dit gaat zonder problemen. Het enige nadeel is dat bij overzetten van (foto) bestanden de datum van plaatsing op de hdd geschreven wordt. Als ik vandaag dus foto's van 2 maanden geleden heb worden ze allemaal met 280207 weggeschreven. Is het op een of andere manier mogelijk om de bestanden over te zetten met de datum en tijd van de originele bestanden? Zou me een hoop werk schelen omdat ik ze nu handmatig moet aanpassen...
niemand?

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik heb nog een interessant probleem met deze phonen. Sinds een paar dagen gaatie vanzelf aan nadat ik 'm uit heb gezet. Het duurt een paar minuten maar dan staatie spontaan weer aan. Hij is laatst wel een paar keer gestuiterd. Verder werkt alles goed. Iemand enig idee wat er te doen is aan dat spontane tot leven komen?

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 22:49
Na een flink aantal jaren goede dienst, heeft mijn E770 het deels begeven.

Alle toetsen werken namelijk niet meer nadat het toestel enigzins nat is geworden. Alleen als ik hem aanzet doet de desbetreffende toets het maar vervolgens kan ik hem niet meer met dezelfde toets uitzetten.

Heeft iemand een idee hoe ik nog met deze telefoon kan communiceren? Ik heb allerlei bestanden op de telefoon staan die ik nog graag terug zou willen hebben.
Pagina: 1