Yo,
Zojuist had me grote broer effe me account gebruikt om een vraagje te stellen... wat hij een beetje verknalde.... alleen al in de topic : Hulp gevraagd LOL! De prutser
Dit was zijn post:
"mijn broertje en ik delen een netwerk. het ging een tijdje goed maar nu kan ik bepaalde internet sites niet meer bezoek ook doet mijn msn mesenger het niet meer.. ik heb alle firewalls al uit gehad
en ook al een nieuwe verbinding gemaakt.. weet niet wat het is kan iemand mij hier mee helpen... op mijn broertjes PC doet alles het goed. alleen die van mij geeft problemen"
Excuus dus voor de foutive post waarop JSS Moderator NT/PNS ook een comment gaf. Hoop dat het zo goed is hehe.
De situatie
1 computer direct naar internet, geen router
M'n broer z'n pc gaat naar een netwerkkaart in mijn pc, zo krijgt hijdus internet.
Eerst werkte het, toen opeens niet meer. Geen andere software geinstalleerd, voor zover ik weet.
Het probleem
Zojuist had me grote broer effe me account gebruikt om een vraagje te stellen... wat hij een beetje verknalde.... alleen al in de topic : Hulp gevraagd LOL! De prutser
Dit was zijn post:
"mijn broertje en ik delen een netwerk. het ging een tijdje goed maar nu kan ik bepaalde internet sites niet meer bezoek ook doet mijn msn mesenger het niet meer.. ik heb alle firewalls al uit gehad
en ook al een nieuwe verbinding gemaakt.. weet niet wat het is kan iemand mij hier mee helpen... op mijn broertjes PC doet alles het goed. alleen die van mij geeft problemen"
Excuus dus voor de foutive post waarop JSS Moderator NT/PNS ook een comment gaf. Hoop dat het zo goed is hehe.
De situatie
1 computer direct naar internet, geen router
M'n broer z'n pc gaat naar een netwerkkaart in mijn pc, zo krijgt hijdus internet.
Eerst werkte het, toen opeens niet meer. Geen andere software geinstalleerd, voor zover ik weet.
Het probleem
- Sommige websites doen het, google bv wel en msn.nl niet
- Het programma MSN Messenger 7.5 doet het niet
- Alle firewalls uit, ook op mijn computer (dus de hoofdcomputer)
- Kheb de search nog effe bekeken maar kon niets relevants vinden.
- De probleem computer geformateerd (moest toch), maar geen resultaat.
- Netwerk instellingen bekeken maar niets bijzonders
- Opnieuw computer tot netwerk geinstalleerd (small/home network wizard)
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig