Ik heb een laptop van HP dv1101ap van de dv1000 serie, er zit een een S-video uitgang op mijn laptop. Ik zou dus graag beeld van mijn laptop op mijn tv zien, alles is aangesloten, maar via tv tool kan het niet omdat tv tool de videokaart niet kent, dit is het enige wat ik van de videokaart kan vinden Integrated IGP solution (default at 32MB, cannot be changed in BIOS). Wat moet ik installeren of doen om beeld op mijn Sony Tv te krijgen? SVHS kabel zit inde S-video uitgang nu het programma nog. Ik heb lang gezocht op google maar niet gevonden.
De enige manier om beeld te krijgen is waarschijnlijk via je TV Tool. Dus installeer eens nieuwe drivers voor je videokaart om te zorgen dat je TV tool je videokaart herkent?
[edit]probeer anders Ultramon eens
[edit]probeer anders Ultramon eens
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 31-01-2006 12:31 ]
Wauw, een sig!
Volgens mij werkt tv tool alleen maar met Nvidia kaarten en dit is een videokaart Intel(R) Graphics Media Accelerator 900 - Celeron. Iemand ervaring met dit videokaartje om op tv te krijgen?
Ik heb eenzelfde laptop en sorry dat ik het zeg maar mijn advies= RTFM, oftewel lees de gebruikshandleiding (op een beschaafde Nederlandse manier). (HINT QUICKPLAY boekje hoofdstuk 6.)Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:40:
Volgens mij werkt tv tool alleen maar met Nvidia kaarten en dit is een videokaart Intel(R) Graphics Media Accelerator 900 - Celeron. Iemand ervaring met dit videokaartje om op tv te krijgen?
En mocht je nog andere vragen hebben, neem dan contact op met HP zelf. Voor mensen die een HP product hebben reageren ze binnen 1 werkdag als je het contactformulier van hun website gebruikt, waarbij de reacties vaak ook nog goed en deskundig zijn.