Toon posts:

Alles in één home cinema set.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Na een hoop gezocht te hebben, ben ik toch hier belandt.

Ik zoek eigenlijk een home cinema set, die ik ook in mijn (draadloze) netwerk kan hangen om bijvoorbeeld mp3 af te spelen op de set van mijn computer vandaan.

Ik heb gekeken op streamium site van philips. Daar staat één set, de MX6100i (http://www.streamium.com/products/mx6000i/) . Alleen deze lijkt me nergens te verkrijgen... kan hem althans nergens vinden, met een prijs erop.

Ook vind ik de boxen niet mooi van deze set, ik wil kleine boxen.

Ik heb ook gekeken naar alternatieven, zoals wat mediaplayers (streamiums van philips: http://nl.streamium.com/products/sl400i/# en de http://nl.streamium.com/products/sl300i/)

Maar eigenlijk wil ik het setje in één hebben.

Hebben jullie nog alternatieven?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Mail is wat winkels of ze die set niet gewoon kunnen bestellen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de set mooi, alleen de speakers niet. Ook weet ik de prijs niet.

Dus ben daarom nog eerst op zoek naar alternatieven.

Zijn er dan helemaal geen mensen die hun pc geluid draadloos via home cinema laten lopen zonder extra apparaat?

Verwijderd

De Squeezebox is misschien wel wat? Niet echt alles in 1 dan meer maar wel practisch en goed van kwaliteit?

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 21:57
Heb hem gevonden op de site van BT in de UK
Maar hij wordt niet meer verkocht, koste 499 pond

This message was deleted

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:26:
De Squeezebox is misschien wel wat? Niet echt alles in 1 dan meer maar wel practisch en goed van kwaliteit?
Heb ik ook naar gekeken inderdaad. Lijkt me ook wel wat, al voldoet het niet aan het all in one concept. Vind het vreemd dat er zo weinig van zulk soort systemen zijn blijkbaar. Zou toch graag zoiets willen.

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Eh, home-made mediacenter-pc :?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, das prijstechnisch alleen niet echt interessant...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dan toch naar de mm centers kijk, zie ik deze bijvoorbeeld. http://www.multimediamach..._512MB_AND_search1_EQ_160 GB_AND_{EOL}&categoryId=2

Deze lijkt mij interessant, maar is niet wireless volgens mij. Weet iemand een andere goede?

erm, niet goed gekeken, hij is wel wireless

deze is nog wel aantrekkelijker, zie niet helemaal wat de verschillen zijn...
http://www.multimediamach..._search1_EQ_160%20GB_AND_{EOL}&categoryId=2

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:33 . Reden: niet goed gekeken ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, das een kwestie van een usb-wireless oplossing...

Maar daar zit verder geen versterker in, dus die zul je er nog bij moeten kopen...

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:32:
Jah, das een kwestie van een usb-wireless oplossing...

Maar daar zit verder geen versterker in, dus die zul je er nog bij moeten kopen...
Daar heb je gelijk in, wordt wel een erg dure grap zo bij elkaar dan.
Ik wacht toch maar even tot er wel systemen zijn die ik aangaf in de topicstart.

Verwijderd

Een willekeurige dobly set, die met digitaal audio-in overweg kan? :S

draadloos muisje erbij :p

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom dan toch al snel op zo'n 1600 á 1800 euro uit. Terwijl met dat setje wat eerder aangegeven was, wat niet meer te verkrijgen is, kwam ik uit op 499 pounds = 730 eurie. Is toch een stuk liever.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:43 ]

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Je kunt een losse Dreambox satelliet- of kabel receiver nemen. Daarmee kun je de MP3's van je PC (of van de ingebouwde harddisk) afspelen. Daarbij is het natuurlijk ook een tv tuner voor sat of digikabel. je sluit hem aan via een netwerkkabel, of aansluiten op een Wifi netwerk met een USB stick adapter of Access Point cq. bridge

Prijs vanaf ca 175 euro (zonder harddisk)

[ Voor 24% gewijzigd door Bigfoot op 31-01-2006 13:57 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bigfoot schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:45:
Je kunt een losse Dreambox satelliet- of kabel receiver nemen. Daarmee kun je de MP3's van je PC (of van de ingebouwde harddisk) afspelen. Daarbij is het natuurlijk ook een tv tuner voor sat of digikabel. je sluit hem aan via een netwerkkabel, of aansluiten op een Wifi netwerk met een USB stick adapter of Access Point cq. bridge

En daarbij komt dan nog de audioset ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bigfoot schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:45:

Ik heb geen digitale televisie, is dit een probleem? En waar kan ik die het best aanschaffen die Dreambox? Dreambox is compleet nieuw voor mij.

Hmm, ben wezen kijken op internet, maar zie het nut niet zo van zo'n ding. Allemaal geklooi met tv instellen en kaartjes e.d. Dan moet je hem ook nog draadloos maken enz.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 17:44 ]

• Bigfoot
Om het alleen te kopen om MP3's mee af te spelen is behoorlijk overkill, maar je hebt er wel een sat of kabeltuner met zeer uitgebreide mogelijkheden bij.

Verwijderd

Topicstarter
Bigfoot schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:29:
Om het alleen te kopen om MP3's mee af te spelen is behoorlijk overkill, maar je hebt er wel een sat of kabeltuner met zeer uitgebreide mogelijkheden bij.
Vind ik inderdaad overkill, ik weet niet eens wat ik met dat ding kan.

Ik kijk liever naar alternatieven.

• Bigfoot
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:20:
[...]

Vind ik inderdaad overkill, ik weet niet eens wat ik met dat ding kan.

Ik kijk liever naar alternatieven.
schoteltje erbij van 50 euro en je hebt 4000 tv kanalen :) in topkwaliteit
Pagina: 1