Er is al heel wat geschreven over sweex routers, zeker in combinatie met chello, maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gevonden. Ik heb zojuist een sweex 11g (lc000070) wireless router gekocht, en aangesloten. Ik kan via m'n browser prima in het menu van de router komen, kan alles instellen en dat gaat allemaal prima. Het grote probleem is alleen dat ik níet kan internetten, en dat de router ook geen ip-adres toegewezen krijgt. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
--edit--
Even voor de duidelijkheid: Ik heb al de nodige routers aangesloten, en weet ook hoe het in principe zou moeten werken met het clonen van het mac-adres. Dat gaat dus ook allemaal prima, maar toch krijgt de sweex-router geen ip toegewezen via het chello-modem.
--edit--
Even voor de duidelijkheid: Ik heb al de nodige routers aangesloten, en weet ook hoe het in principe zou moeten werken met het clonen van het mac-adres. Dat gaat dus ook allemaal prima, maar toch krijgt de sweex-router geen ip toegewezen via het chello-modem.
[ Voor 23% gewijzigd door Ugchel op 30-01-2006 18:47 ]
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke