Toon posts:

[2003] msn 7.5 en msn 8.0 werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem met msn 7.5 en nu dus weer met 8.0 (hoopte dat een nieuwere versie het zou oplossen)

Het probleem is erg vaag. Ik start msn op, en probeer dan m`n emailadres in te vullen.
Dit gaat extreem langzaam. Dus ik druk op een letter op m`n toetsenbord en de letter komt dan pas een paar seconde later in het beeld. (bij elkaar zo`n 30 seconden) Snel achter elkaar tikken werkt al helemaal niet. Het wachtwoord invullen gaat wel direct zonder problemen.

Als ik dan eindelijk alles heb ingevult en druk op connect dan krijg ik de volgende foutmelding:

"signing in to messenger 8.0 beta failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later. 80040154"

Met trillian kan ik wel gewoon inloggen en op m`n laptop werkt msn 8.0 beta en 7.5 wel zonder problemen.

Verwijderd

zit je achter een router?
MSN gebruikt UPnP, oude versies hadden dat niet nodig. ik vraag me af of W2000 UPnP ondersteunt om MSN door de router te krijgen? Anders handmatig poorten open zetten (als je een router....)

Verwijderd

heb dit probleem ook nog tegengekomen maar dan onder windows XP home.

Ik heb een oudere versie van msn geinstalleerd (versie 7) en het probleem was opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:03:
zit je achter een router?
MSN gebruikt UPnP, oude versies hadden dat niet nodig. ik vraag me af of W2000 UPnP ondersteunt om MSN door de router te krijgen? Anders handmatig poorten open zetten (als je een router....)
ja ik zit achter een modem, daarna router en daarna switch.
Maar dat is het probleem niet want ik heb t probleem niet met win xp.

Ik draai win2k3 die ondersteunt wel upnp.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:47:
Ik draai win2k3 die ondersteunt wel upnp.
maar staat ie wel aan...vaak kun je hem uitzetten... (in XP tenminste) en laat de firewall van de 2k3 machine hem wel door?
Test eens zonder router (eventueel mac adres van de router in wk3 klonen), dan weet je tenminste of w2k3 het dan wel doet.
Anders probeer Gaim, een MSN alternatief?

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik had het vandaag ook met MSN 8.0 starte erg langzaam op en letters kwamen tergent langzaam in beeld.

Na het installeren van .NET framework 2.0 in mijn geval was dit opgelost. M'n laptop draait met .NET framework 1.1 Misschien dat dit ook jou probleem oplost.

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
staan je tijd en datum wel goed ingesteld??
klinkt stom maar ik heb ook een week zonder msn gezeten voordat ik erachter kwam dat mijn tijd en datum niet goed stond na een bios reset

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen exact hetzelfde probleem.... Iemand nog een oplossing / idee hierover?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb jij allemaal al geprobeerd? En welk OS draai, je en is dat alles helemaal uptodate? En watvoor foutmeldingen krijg je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1