Ide schijf installatie ziet sata schijf niet.

Pagina: 1
Acties:

• vernooij238
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-02 14:53
Hallo allemaal,
ik zit met het probleem dat toen ik norton goback van me pc af gooide, sloeg die vast, en nu wil windows niet meer opstarten. Er stond nogal belangrijke data op, dus ik installeer op een andere ide schijf windows xp, ik hang de s-ata schijf er naast maar dan ziet hij hem niet. ik installeer de s-ata drivers, geen effect. kijk ik bij computerbeheer, opslag, schijfbeheer, staat er wel een schijf maar zonder schijfletter toegewezen, maar dat is via dat programma ook niet mogelijk.
De ide-hardeschijf heeft E: als driveletter. zou ik wel kunnen veranderen.
Wat moet ik doen, zonder dat ik data verlies???

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47
Je moet op de een of andere manier toch GoBack zien kwijt te raken, deze zorgt er namelijk voor dat XP geen normale FAT32 of NTFS partitie op de schijf ziet en dus geen driveletter toewijst. Staat er niks over op de site van Roxio/Symantec ?

[ Voor 3% gewijzigd door Nielson op 30-01-2006 19:11 ]

• vernooij238
dat is nou het leuke, Norton GoBack loopt dan gewoon vast, ik kan het nog wel een keer proberen.
ik heb hem een keer een dag laten draaien en toen bleef hij op 68% hangen :'(

• vernooij238
bedankt, dat ga ik eens proberen :)
zou het ook een optie zijn om go back op de IDE schijf te instaleren en hem dan te benaderen of werkt het dan nog niet???

• vernooij238
Mensen het is gelukt, heeel erg bedankt voor jullie tijd en inzet. blijf zo door gaan zou ik zeggen
:D :D :D :D :D :D :D
Pagina: 1