[outlook] 2 agendas gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 18:02

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Volgend probleem :

We hebben een Outlook 2003, die draait op onze Exchange server.

Standaard heb je in oulook 1 agenda.
Deze agenda zouden we willen delen, zodat iedereen elkaars agenda kan bekijken betreffende jobs, vakantie etc etc.
Echter zouden we ook een aparte agenda willen gebruiken om prive dingen in te steken betreffende werk, die de techniekers dus niet moeten zien ( sollicitatiegesprekken, afspraak met bank, ... )
Die 2de agenda gaat, als je rechtermuisklikt op de map agenda en kiest voor nieuw, kan je een tweede agenda aanmaken.
Echter doen zich hier enkele problemen voor :

1) Blijkbaar kan je geen alarm instellen hiervoor, je krijgt volgende boodschap : De herrinering voor "agendaitem" wordt niet weergegeven, omdat het item zich niet in de map agenda of taken bevindt. Is dit de bedoeling ?
---> Natuurlijk is dit niet de bedoeling, ik zou nog steeds graag herrinerd worden, druk ik op ja, dan bewaart hij het nieuwe agenda item zonder alarm in te stellen, druk ik nee, dan gaat hij terug naar het item, waar ik dus terug het alarm kan instellen, en bij bewaar terug dezelfde boodschap krijg.

2) In de mapmenu is duidelijk te zien dat deze tweede agenda gekoppeld hangt aan de hoofdagenda. Echter als ik een afspraak maak in deze 2de agenda terwijl er in de hoofdagenda al op dat tijdstip iets staat, dan krijg ik geen waarschuwing.
---> Graag hadden we daarvoor gehad dat je toch een melding krijgt dat er dan al iets gepland staat, nu kan men bv zonder het te weten dingen dubbel plannen, terwijl in de prive calender staat dat er dan al iets is.

Iemand enig id of dit op te lossen is ? Of wordt het wachten op een volgende versie van Outlook en enkele suggestie mails naar MS sturen ?

-| Hit it i would ! |-

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik heb precies hetzelfde probleem! Is er iemand die een oplossing weet?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Waarom zet je niet gewoon het vinkje prive aan in de agenda-items die je niet bekend wilt maken?

[ Voor 24% gewijzigd door djluc op 11-03-2006 08:58 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Bij mij wil hij de gedeelde agenda niet eens als hoofd agenda nemen, dat is altijd de lokale agenda.

Er moet toch een oplossing voor zijn neem ik aan.