Grootte 9-cell?

Pagina: 1
Acties:

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb een vraagje; bij de dell 9300/9400 en nog wel wta meer, kun je een 9-cell batterij bestellen ipv. een 6-cell. Beide verschillen in afmetingen:

6-cell: H 19.1mm x B 123.4mm x D 77.5mm
9-cell: H 21.5mm x B 139.0mm x D 88.5mm

Nu is mijn vraaag of de 9-cell erg (of uberhaupt) uitsteekt. En daarnaats of iemand daar een foto van zou hebben. Alvast bedankt

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik heb geen ervaring met dat specifieke model, maar ik weet dat je in een Latitude C610 de CDROM kan vervangen door een accu.
de normale accu is kleiner dan de CDROM, dus je hebt ruimte over voor extra cellen.
Ik denk dat dat in het geval van die notebook net zo is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-12-2025
De cd-rom drive wordt er dan door de batterij vervangen? Dat lijkt me geen goed plan....

Verwijderd

om eerlijk te zijn betwijfel ik ook of dat zo is bij een desktopvervanger. Maar het is een vraag waar ik ook wel een antwoord op zo willen hebben.

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
In de Inspiron 9300 kan je maar één batterij kwijt, meer dan één bestellen is dus redelijk nutteloos, want je moet je pc al uitschakelen of aan het stroomnet hangen om ze te kunnen wisselen.
Verder weet ik niet van waar ze die afmetingen halen, maar de 9-cell batterij steekt iig niet uit, ze zit gewoon mooi gelijk met de onderkant van je laptop (heb hier een Inspiron 9300 staan met 9-cell batterij).