Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

overal internet via pda/smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit lijkt misschien een simpele vraag maar ik heb WEL gezocht!

met welk systeem heb ik het voordeligst internet-bereik binnen HEEL nederland? eisen:
- het hoeft niet supersnel te zijn, maar internet-pagina's opvragen moet vlot gaan (10 kb/s lijkt me voldoende)
- ik moet overal in nederland online kunnen.

wifi valt af, gprs en umts blijven over? of is er nog een andere oplossing?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

T-Mobile heeft wel een interessante databundel: Pocket Internet Totaal. Je kunt hiermee onbeperkt internetten mits je een van de toegestane toestellen hebt. Je betaalt dan slechts 9,50 euro per maand en kunt zoveel van GPRS als UMTS gebruik maken. GPRS bereik heb je praktisch overal (gelijk aan je GSM dekking). UMTS dekking heb je niet overal en de snelheid hiervan is gecapped op 64 kbit/s. Ongetwijfeld de voordeligste bundel wanneer de snelheid hoog genoeg voor je is.

T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Orange heeft Orange World voor 6 euro per maand. Hierbij heb je enkel beschikking over GPRS met een limiet van 2MB aan data. Tenzij je bij je GPRS instellingen als proxy server de WAP proxy instelt aangezien je van WAP wel oneindig gebruik kunt maken.

Een andere optie is EDGE van Telfort. Dit is echter alleen interessant wanneer Pocket Internet Totaal bijvoorbeeld niet snel genoeg voor je is aangezien deze wel een stuk voordeliger is. Je betaalt hierbij een paar tientjes per maand voor een datalimiet van 1GB per maand.

Er is hier echter genoeg over te vinden op GoT en met behulp van Google. Je kunt je vragen ook altijd nog kwijt in de specifieke topics over deze databundels.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.