Toon posts:

DVD speler lees maar weinig cd's/dvd's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een NEC1300A en die leest lang niet meer alle dvd's en cd's terwijl hij dit voorheen altijd wel deed. Het gaat hierom om zowel legale cd's/dvd's en gebrande dvd'cd's en lege cd's dvd's.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Disc cleaner (zo'n cd-tje met van die borsteltjes erop)
- verschillende soorten firmware versies van herrie

Weet iemand misschien wat mijn probleem kan zijn?

Voor het geval je het nodig heb, mijn globale specs van mn pc zijn:
mobo: asus a7v600
amd 1 ghz
512 mb ddr ram

Alvast bedankt,

Martijn

edit:

Ik zie dat ik het in het verkeerde deel geschreven heb. Mss dat een Mod dit topic ff kan verplaatsen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 15:54 ]

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:07
stof op je lensje? :Y)

edit: als je speler het nog waard is, en je hebt geen garantie, kun je net als met cd-spelers de lens schoonmaken met een wattenstaafje met spiritus.
de meeste spelers doen het dan nog een half jaartje, en dan kappen ze er weer mee.
de laser slijt gewoon in de loop der tijd...

[ Voor 87% gewijzigd door Meester_J op 30-01-2006 16:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
En hoe maak ik mn lensje dan schoon ?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
hoe oud is je nec? en hoeveel heb je er mee gebrand? zon ding is een slijtage apparaat dus eens houd het op.

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:56:
hoe oud is je nec? en hoeveel heb je er mee gebrand? zon ding is een slijtage apparaat dus eens houd het op.
Ik denk dat hij nu een jaartje ofzo oud is, mss iets langer. Hoeveel ik gebrand heb, pfff. Ik denk gewoon normaal. Niet extreem veel, maar ook niet weinig ofzo...

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45
Mijn baas had identiek hetzelfde probleem. Heeft hij voor 40€ kunnen oplossen door een NEC-3540 te kopen :P

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:02:
[...]

Ik denk dat hij nu een jaartje ofzo oud is, mss iets langer. Hoeveel ik gebrand heb, pfff. Ik denk gewoon normaal. Niet extreem veel, maar ook niet weinig ofzo...
Je denkt gewoon normaal, maar misschien is dat in praktijk niet zo, dus misschien kan je een indicatie geven.
Pagina: 1