Geweldloze games met Teamwork

Pagina: 1
Acties:
  • 714 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
Hier op m'n werk zijn ze er wel voor gevonden om wat games te spelen om het teamwork (en de teamspirit ;) ) te bevorderen. Nu vind ik zo momenteel eigenlijk geen games waarin je in een team moet spelen, en die eigenlijk toch zo goed als geweldloos zijn. Ik had RTCW:ET voorgesteld, maar dat was te geweldadig. Ook de meeste andere FPS's werden zomaar afgewezen. Ik heb al eens verscheidene lijstjes van games van de afgelopen jaren doorlopen maar ik vind zo meteen niks. Hebben jullie misschien een goed voorstel? Het moet dus "educatief verantwoord" zijn, maar we kunnen niet-expliciet geweld wel verkocht krijgen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Halflife met Ricochet-mod :?
Is op zich wel een grappig spelletje :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44
Het gaat hier om PC games begrijp ik? Dan denk ik dat je het moeilijk gaat krijgen met het zoeken naar geweldloze games, want het enige wat ik kan verzinnen zijn spellen zoals Mario Party, maar die zijn er vrijwel niet op de PC...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Transport Tycoon met de bijbehorende patches kan ook in co-op. lekker je treintjes over elkaars sporen laten rijden en gewoon op elkaars rails connecten _o_.

--> als je geinteresseerd bent zal ik even moeite doen om al die dingen weer uit te zoeken :P.

[ Voor 19% gewijzigd door Tripp op 30-01-2006 14:55 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Of een race game ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:48
Worms? Zit wel 'geweld' in natuurlijk maar erg onschuldig.

[ Voor 19% gewijzigd door Wekko306 op 30-01-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Half Life met Richochet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10 15:48

_fool

Helemaal zo gek nog niet

The Incredible Machine :)

Een goed team laat elkaar uitpraten, overweegt ieder idee serieus en vertrouwt een ander toe om dat idee uit te voeren.

Een slecht team vecht om de muis, maakt geen enkel idee af, scheldt elkaar verrot en gaat woedend naar huis :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
real time strategy games zoals Rise of Nations can je in coop mode (team versus team) spelen. het is wel oorlog voeren maar niet geweldadig.

[ Voor 21% gewijzigd door Justice op 30-01-2006 15:06 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

definieer geweldadig eens? :)

mbt mijn bovenbuurman. Een rts a' la rise of nations is namelijk wel geweldadig, en over de mate valt eventueel te discussieren.

[ Voor 74% gewijzigd door Tripp op 30-01-2006 15:15 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

En met een teamspelen; moet dat via een netwerk of met zijn meerderen achter 1 computer :?
Anders zou je gewoon een bordspel kunnen pakken ;) Dat is namelijk veel meer 'betrokken' op teamplay zonder geweld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
world of warcraft zou ik zeggen. En dan natuurlijk voornamelijk de instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ken ik een game waarbij je de aardige skills en teamwork voor moet hebben om te winnen. Dit is namelijk Dota een mod voor Warcraft 3 TFT. Dit is een game waarbij je mer meer dan 60 characters de tegenstander moet verslaan in 5vs5. Elke hero heeft zijn eigen vaardigheden en kan je items voor kopen. Het enige nadeel is dat je hierbij wel wat bloed in voorkomt als een hero doodgaat, alleen is dit zeer miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
wat dat geweldadig betreft: raar maar waar lijkt het me geweldadiger wanneer je één persoon up close & personal een kogel door het hoofd jaagt (en eventueel het bloed tegen de muren spat) dan wanneer je legers van enkele honderden soldaten vanuit een hoog perpectief tegen elkaar laat opdraven. (iemand zei ooit iets in de zin van "één mens doden is een drama, één miljoen mensen doden is een statistiek" )

en teamspelen: over het netwerk dus ja, we kunnen onze eigen server opzetten moest dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:18:
Nu ken ik een game waarbij je de aardige skills en teamwork voor moet hebben om te winnen. Dit is namelijk Dota een mod voor Warcraft 3 TFT. Dit is een game waarbij je mer meer dan 60 characters de tegenstander moet verslaan in 5vs5. Elke hero heeft zijn eigen vaardigheden en kan je items voor kopen. Het enige nadeel is dat je hierbij wel wat bloed in voorkomt als een hero doodgaat, alleen is dit zeer miniem.
Hmm, daar heb ik ook nog niet aan gedacht. Tower of Defence levels zijn ook erg leuk met zijn velen. Moet je allemaal torens bouwen en dan mogen de vijanden proberen om langs je towers te lopen.

offtopic:
weet alleen niet als het Tower of Defence heet, ik dacht het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-10 12:52
Tripp schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:55:
Transport Tycoon met de bijbehorende patches kan ook in co-op. lekker je treintjes over elkaars sporen laten rijden en gewoon op elkaars rails connecten _o_.

--> als je geinteresseerd bent zal ik even moeite doen om al die dingen weer uit te zoeken :P.
Ik kan geen co-op mod vinden voor transport tycoon, heb je hier meer informatie over?

Edit:
Of heb je iets voor OpenTTD ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door feelthepower op 30-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

EryciusPuteanus schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:18:
wat dat geweldadig betreft: raar maar waar lijkt het me geweldadiger wanneer je één persoon up close & personal een kogel door het hoofd jaagt (en eventueel het bloed tegen de muren spat) dan wanneer je legers van enkele honderden soldaten vanuit een hoog perpectief tegen elkaar laat opdraven. (iemand zei ooit iets in de zin van "één mens doden is een drama, één miljoen mensen doden is een statistiek" )
klopt, maar dat is redeneren vanuit culturele normen.

Maar aangezien we op dat zelfde culturele vlak zitten, is dat dus zinloos om er over te discussieren.
Geweld (de mate in ieder geval) is dus behoorlijk subjectief. Maar dat rise of nations "geweldadig" is, durf ik wel te zeggen :P.

8)7.
feelthepower schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:21:
[...]

Ik kan geen co-op mod vinden voor transport tycoon, heb je hier meer informatie over?
Ik zal het even voor u uitzoeken mijn zoon.

(:?)
TTD is nodig ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Tripp op 30-01-2006 15:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Justice schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:06:
...het is wel oorlog voeren maar niet geweldadig.
Lol :o

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Transport Tycoon (dan wel de nieuwe openttd versie!)

Je kan dan een server opzetten en met meerdere mensen aan een (1) bedrijf werken, dan moet je dus erg goed samenwerken! )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik denk dat voor team spirit een bordspel duizend maal beter is dan een computer spel. Colonisten of iets dergelijks (of een soortgelijk onbekend spel dat niemand kent). Het met z'n allen om een tafel zitten zorgt voor meer teambuilding dan elkaar fraggen of RTS'en. Je kan er ook makkelijker vanuit gaan dat iedereen een dobbelsteen kan gooien dan je dat kunt doen voor een point en click bouw een basis en val Sjaak van PR aan.

Als het dan echt moet voor teambuilding zou ik eerder marioparty en of singstar zeggen. Singstar duet mode met je baas? :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 14-10 10:17

Devion

Space for rent ;-)

Railroad Tycoon,
Trackmania (racen ala ded vroegere 'Stunts') = Gratis trouwens.
Starcraft Campaigns (Pacman enzo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ramon de Jesus schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:43:
Transport Tycoon (dan wel de nieuwe openttd versie!)

Je kan dan een server opzetten en met meerdere mensen aan een (1) bedrijf werken, dan moet je dus erg goed samenwerken! )
en met deze patch kan het (nog beter).

Zo heb ik het gedaan met huisgenoten. Openttd is wel vereist.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 01:53
Wat dacht je van Need for Speed serie :9
of Jazz jack rabbit 2 :P
en anders misschien LotR: The Battle for Middle Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Misschien een redelijk oude maar bijvoorbeeld Midtown Madness 2. Leuk als je met een aantal tegen elkaar speelt. Need For Speed is ook leuk, en zoals mijn voorganger al zei: Trackmania Nations ESWC(gratis te downloaden op http://www.tm-sunrise.com/ [NL] of http://www.trackmanianations.com/indexUk.php# )

Ik zou niet naar stategiespellen kijken, komt vaak toch op elkaar uitroeien neer(behalve die tycoon serie en nog een paar). Verder zijn praktisch alle First Person spellen geweldadig.

[ Voor 12% gewijzigd door Sharkys op 30-01-2006 16:05 . Reden: Trackmania sites toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik denk dat racespellen weinig aan teamwork voldoen. Dan kom je uiteindelijk toch terecht in het FPS / RTS / RPG wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 12:41

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Idd, need for speed series...maar dan werk je ook niet echt in een team..dat is meer 1 vs the others :P en de baas is dan altijd de lul ;)

Je kan trackmania proberen, dat is wel leuk, elkaars tijden proberen te verbeteren e.d . :)

verder zijn dingen als WoW cker wel aan te raden...of nog mooier : Red Alert cq. Command & Conquer...... Starcraft en/of Dune....

Zijn spelletjes die even duren kwa tijd, maar waar een hoop strategie in voor komt ;) en het geweld valt ook nog wel mee :) (op C&C en RA na dan :P )

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:19
Het is niet echt voor teamwork maar zeker wel leuk, een goed niet geweldadig spel is Dance Dance Revolution maar veel mensen houden hier niet van omdat ze te verlegen zijn ed. Daarnaast heb je ook nog SimCity 2000 Network edition en Worms natuurlijk, World Party is schitterend om samen te spelen..

Natuurlijk nog race games maar met keyboard zijn die meestal niet zo leuk.. Maar goed veel plezier met het teambuidling !

- aLex3305 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Lego builder is de ultieme teamwork game :D met zn allen eindeloos bouwen in een virtuele wereld.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Trackmania Nations -> Gratis -> http://www.trackmanianations.com/

Download links (LEGAAL)
Mirror 1: http://www.noos.fr/focus/tm_nations/TmNationsESWC_Setup.exe

Mirror 2: http://download.nvidia.co...s/TmNationsESWC_Setup.exe
Afbeeldingslocatie: http://www.lavienumerique.com/photo/288616-359703.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.lavienumerique.com/photo/288616-359706.jpg

_/-\o_ _/-\o_ PAS OP: ZEER VERSLAVEND _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Maar je wilt dit op je werk spelen? Dan neem ik aan dat je zoiets in de pauzes doet. Maar dan lijkt het me dat veel spellen al niet meer voldoen omdat een enkel potje al langer dan een pauze duurt. Dan zijn van die spelletjes als worms eigenlijk beter geschikt, die duren niet zo lang en ben je op zich ook weer snel genoeg zat om daarna weer verder te kunnen werken.

Ik vraag me alleen af of computerspellen een positief effect hebben op teambuilding?

offtopic:
Mijn persoonlijke ervaring is dat het spelen van een spelletje in de pauzes niet zo slim is als je zelf al de hele dag achter de computer zit.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
we gaan het waarschijnlijk ook wel gewoon van thuis spelen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:03

Hu9o

Schokkend

Garry's mod voor Half Life 2

Hier in zit de optie om een brug te maken (kisten stapelen), dit moet je doen met meerdere mensen in een team. Het is een beetje het sterrenslag gevoel. Wellicht dat dit iets is, enige nadeel is dat je met z'n allen een legale cd-key moet hebben om het te spelen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

wat dacht je van Crimson Skies ?
ok, je schiet elkaar uit de lucht... geen bloed en ingewanden iig :P

je kan Zepelin vs Zepelin doen (2 teams, eigen Zep verdedigen, andere uit de lucht knallen) of Capture the Flag.

een ander idee is Airfix Dogfighter, maar weet niet zeker of daar ook Co-Op in zit.

De al eerder genoemde OpenTTD is ook een geweldig spel om in CoOp te doen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
McKaamos schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:32:

De al eerder genoemde OpenTTD is ook een geweldig spel om in CoOp te doen.
dit is dus de oplossing die mij het beste lijkt atm
maar er staat dat je de datafiles van TTD nodig hebt, kan je dat uberhaupt nog wel ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Als je weet dat het niet de visie hier op GoT is, waarom post je er dan over? :)

Overigens is niet alleen onze visie, maar ook de wet die er zo over denkt.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 18:02 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

je geeft alsnog de manier om het illigaal te downloaden :P

De patch (Subsidiaries management ) werkt het makkelijkst voor coop. Je start ieder als apart bedrijf en koopt elkaar gelijk op. Maar daar blijft het ook bij :). Je hebt ieder nog een eigen bedrijf en je eigen geldpot :P. Maar je kan wel op elekaars stations rijden en afleveren d:)b.

[ Voor 45% gewijzigd door Tripp op 30-01-2006 17:54 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Teamspirit? [rml][ Game] - Met z'n allen aan de lego - Deel 2[/rml] Nog creatief ook :D
Net iets anders dan het reeds genoemde Lego Builder :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Civ4 heeft blijkbaar ook multi-player, en als ik het goed begrijp is het inmiddels uit de beta-fase (wat tegenwoordig helaas niet meer samenvalt met de eerste verkoopdatum, maar dat is een ander verhaal).

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat dacht je van "The Corporate Machine". Moet je je eigen bedrijf runnen enzo.
Erg grappig om te doen, leuke multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Je kan warcraft 3 :TfT /RoC met een maul doen , altijd teamspirit achtig.
maar als je verliesd word je ff goed boos.
maar half-life2+ Gmod(garry.tv/garrysmod) is ook een optie
daar kan je bijv. een opdracht doen: forten bouwen en elkaar helpen enz.

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Als je op je werk iets van een aantal gamepads hebt, dan kan je natuurlijk ook FIFA gaan spelen.
Het kan in principe op 1 PC met 4 man. (kan ook via netwerk)
En wat ook een geweldig spel is, is mariokart (van de N64) met een emulator. Is een spel vol humor zonder echte agressie.
Nadeel is dat je voor mariokart wel iets van een gamepad nodig hebt. De 1e speler kan met toetsenbord, en de andere zullen met een gamepad moeten.

[ Voor 10% gewijzigd door TheTMC op 31-01-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Bij mij (op studentjob) speelden we altijd een oude low-graphics civilization (denk dat het een gestripte versie van de 2 was)...
Weet wel niet of ie legaal was tho :D

WoW is echter niet zo'n goed idee imo...
Iedereen moet het spel kopen, en zijn account betalen...
Daarbij duurt het wel nog ff vooraleer je instances kan doen....

[ Voor 34% gewijzigd door Elvis op 31-01-2006 13:22 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Clonk series! Een aardig onbekend spel van een stelletje duitsers (t'spel is ook in't engels)

Ik heb het een jaar of 2 gespeeld, en toen had ik het gedelete en ik wist niet dat er ook een hompage was (Clonk.de, kan ook in't engels)

Clonk Endeavour is de nieuwste maar das alleen een demo, en voor het hele spel moet je betalen ;(
Als je niet wilt

Je kan tegen elkaar via 1 toetsenbord of via lan/internet vechten/goud zoeken/mosters killen en meer.

http://screenshots.goodees.de/005512-clonk.jpg
http://www.clonk.de/screenshots/cp/battle.png
http://koti.mbnet.fi/jonn.../kuvat_/clonk_planet1.jpg
http://www.clonk.de/screenshots/ce/dark_castle.jpg

PS: er zijn ook mods voor, maar niet zoveel ;)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
offtopic:
Risk is wel oorlog voeren maar niet geweldadig, dus mijn redenatie gaat wel op. Rise of Nations vind ik dicht bij Risk liggen dan bij Doom 3 bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Justice op 31-01-2006 13:44 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Ik zat al gauw te denken aan de MILES maps van America's Army. Dan schiet je dus met zo'n laserkastje op je gun. Tegenstander gaat gewoon zitten als ie is geraakt (Beep!!).

[ Voor 11% gewijzigd door BN op 31-01-2006 13:46 ]

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
OpenTTD _/-\o_ _/-\o_

damn hoevaak ik al gewenst heb dat ik dat als fulltime job de hele dag zou mogen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Age of Empires is natuurlijk ook een geweldig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The settlers _/-\o_ . Het is co-op te spelen en bijna geweldloos (tijdens gevechten gaan de mannetjes niet dood ze gaan in rook op :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
ja reuze kick natuurlijk :)

dit project is hier een tijdje in de koelkast gestoken, maar omdat de schimmel na groen en oranje nu ook paars begon uit te slaan hebben we het terug opgenomen.

Mijn vraag is eigenlijk een beetje anders nu: we zoeken eigenljik een game waarmee we een community kunnen opbouwen. Onze grootste wens: World of Warcraft. Helaas kan je daar geen eigen server van opzetten maar het is zoiets dat we zoeken, een eigen MMO(RP)G

Dingen van vroeger, zoals die online game van Need For Speed, zouden daar wel leuk voor zijn, maar ja dat voorbeeld gaat ook al niet meer.

Weten jullie nog MMO(RP)G's waarvan we een eigen server op zouden kunnen zetten? Project Entropia? Guild Wars? of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gunbound is een leuk spelletje dat enorm veel teamplay vergt en toch eenvoudig te leren is. Het is heel cartoonesk en stukken minder "geweldadig" dan de titel doet vermoeden. Gratis ook, dus niets verloren (heb dit meer dan een jaar intensief gespeeld)

Beste optie lijkt me nog ofwel een ps2 (eyetoy, buzz, singstar) ofwel een gamecube (mario party, mario kart) in huis te halen. Sfeer gegarandeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 11-09-2006 14:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
Gratis is trouwens geen vereiste meer ;)

oh en we hebben over enkele honderden mensen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 20:13
Wij deden op het werk altijd fifa tegen elkaar, is ook leuk alleen lopen de eetpauzes meestal verschrikkelijk uit...

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
EryciusPuteanus schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:02:
Gratis is trouwens geen vereiste meer ;)

oh en we hebben over enkele honderden mensen he :)
Wow (niet het spel, maar de uitdrukking :) ) dan zou ik zeker met de game leverancier gaan praten over een volume license, gezien je dan waarschijnlijk wel een kwantum-korting zal kunnen bedingen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
gewoon Half-Life richoret zoals al eerder aangegeven..
liggen in veel prijzenbakken voor 5,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozen_fire
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Probeer eens Warsow. Dit is een FPS maar alles ziet er heel onschuldig uit doordat het spel gebruik maakt van Cell-shading. Het is bovendien volledig gratis!

URL: http://www.warsow.net/

Hieronder een screenshot van een oudere versie van het spel (nieuwere zijn niet beschikbaar). Er komt trouwens binnenkort een update. ETA: enkele dagen.
Afbeeldingslocatie: http://www.warsow.net/media/screenshots/wmid1b.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door frozen_fire op 12-09-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

frozen_fire schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:11:
Probeer eens Warsow. Dit is een FPS maar alles ziet er heel onschuldig uit doordat het spel gebruik maakt van Cell-shading. Het is bovendien volledig gratis!

URL: http://www.warsow.net/

Screenshot:
[afbeelding]
ja elkaar met een arsenaal aan wapens de kop afschieten waarbij de cellshaded gibs in het rond vliegen is heel onschuldig?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartenjagen via het internet? (Windows XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozen_fire
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mooie reactie Boeboe. Heb je het spel zelf al eens gespeeld? Er bestaan geen gibs in dit spel en de kop afschieten is evenmin mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 21:16
Er was ooit een spel waarbij je elkaar met van die soft-guns "af moest schieten", ik weet alleen niet meer hoe het heet...

Was heel kleurrijk, en volledig geweldloos. Met CTF en alles erin. Zal wel eens wat rondzoeken. Draaide op de UT 1 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Thomaszki schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:27:
Was heel kleurrijk, en volledig geweldloos. Met CTF en alles erin. Zal wel eens wat rondzoeken. Draaide op de UT 1 engine.
nerf arena. Heel leuk spel, en geweldfactor ontbreekt compleet, in tegenstelling met warsow, wat ik toch al enkele maanden speel en de gibs op een degelijke pc je rond de oren vliegen :>

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 12-09-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
GTA San Andreas Multiplayer! Je kan hier lekker met elkaar racen, cruisen, vliegen, fietsen etc...
Je kan ook elkaar neerschieten, maar dat hoeft natuurlijk niet...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 21:16
Boeb0e schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:23:
[...]

nerf arena. Heel leuk spel, en geweldfactor ontbreekt compleet, in tegenstelling met warsow, wat ik toch al enkele maanden speel en de gibs op een degelijke pc je rond de oren vliegen :>
Dat was het ja :)

Wel lollig spelletje was dat. Lijkt me perfect voor de TS. Denk dat het spel nog wel te regelen valt?

Wat meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Nerf_Arena_Blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar werk jij? lol

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Dit soort dingen zijn niet gewenst op GoT

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 13:18 ]

Battle.net tag

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:09
Ik zou zeggen 4 gamecubes, 4 lan adapters, 4 beamers, 16 controllers en Mario karten

((edit: hmmm niet gezien dat de discussie al richting mmorpg was gegaan))

[ Voor 31% gewijzigd door bras op 13-09-2006 13:19 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Mystery schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:08:
Je geeft aan dat je met WoW geen server op kan zetten maar zover ik weet kan dat wel.
Het enige probleem hiermee is dat dit dus niet legaal is. Blizzard klaagt ook regelmatig wow server ontwikkelaars/distributie sites aan.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Pin0 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:28:
GTA San Andreas Multiplayer! Je kan hier lekker met elkaar racen, cruisen, vliegen, fietsen etc...
Je kan ook elkaar neerschieten, maar dat hoeft natuurlijk niet...
Je kan zo een server vinden waar dat niet mogelijk is... (ik neem aan dat er dan een eigen server komt) en dan kun je zo gaan spelen... moet wel zeggen dat ik me daar flink wat uren mee vermaakt heb.
Pagina: 1