Toon posts:

Showcenter 200 Motion Adaptive Deinterlacing

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Pinnacle Showcenter 200. Mooi apparaat en nu wil ik ook een pinnacle tv-kaartje(de 110i) erbij kopen zodat ik in de huiskamer met de afstandbediening gebruik kan maken van timeshifting en ook opnemen en nog het volgende:
Heeft iemand deze combinatie ook en hoe is de beeldkwaliteit hiervan? Is het slechter dan het signaal dat rechtstreeks de tv ingaat? Als tv heb ik een panasonic tx-32pd50. De showcenter heb ik met component kabel aangesloten op de tv. Output van de showcenter heb ik op Component pal progressive staan. Hoe gaat de showcenter om met het tv-signaal dat toch interlaced is, wordt het omgezet naar progressive, kan dat wel? De chip van de showcenter ondersteunt Motion Adaptive Deinterlacing, helaas kan ik nergens iets vinden over het deinterlacing van het tv-signaal. Iemand ervaring?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring of een idee wat Motion Adaptive Deinterlacing doet en of ik een progressive signaal uit de kabel kan halen hiermee? Dan ga ik maar zo'n tv-kaartje kopen en het uitproberen.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 11:53
Hallo,

Hoe bevalt deze showcenter jouw? Kan je een beetje dvd van de hd afspelen enzo?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

Jag

Waarom zet je de component out niet op 720p? Verder denk ik dat er al gedeïnterlaced wordt door de tv kaart, dus dat de videokaart van je showcenter niet zoveel ermee doet.,
Ik kijk trouwens via een Hauppage pvr500 tv kaart in een Asus barebone via VGA op een Sony Bravia lcd (bij mijn vriendin) en dat gaat prima deinterlace-technisch gezien. Verder moet je vooral gewoon high def kijken op dit soort van mooie displays.

[ Voor 42% gewijzigd door Jag op 28-06-2007 21:27 ]