[FP] Sinds wanneer is M$ weer toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Topicstarter
Of Microsoft bashen op de FP is in, of het beleid is aangepast:

De laatste tijd is het weer hip / hot om van Microsoft ;M$ te maken.

Willekeurige reacties van de afgelopen 2 dagen:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1528939
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1528785

Het is
a; Microsoft :
M$, Windhoos, e.d.
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pros en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
en
b: 9/10 keer in niets zeggende reacties als:
"M$ en DRM! :r "
"ja hoor, weer een goed idee, en M$ maakt de markt kapot! :( "
"M$ kEn Er ZeKeR WeEr GeLd VoOr VrAgUH :( :r "

Vaak worden de reacties wel terug gemod naar -10 , maar het is gewoon kinderachtig.
*(dit ook, maar valt me gewoon op dat het weer helemaal terug is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste stond op +3 terwijl het imho gewoon een troll is.
Ik heb er een berg Trollmoderaties tegenaan geketst, maar die lijken geen invloed meer te hebben :+.

/me kijkt nederig naar een PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, dan moet je vooral in FA zitten :P

Overigens, de policy voor de FP is meende ik dat men daar wel M$ mocht zeggen. Het is dus niet, zoals op GoT, an sich verboden...... maar op de FP krijg je wel je waardeoordeel daar extra bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien dit over reacties gaat, kan dit beter naar /TMF.

[ Voor 17% gewijzigd door Longbeard op 30-01-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Damn you...... :P

De tweede opmerking was al een -1, dus het systeem werkt: de waardering komt binnen.
De eerste opmerking bezigt idd M$...... maar verder vat het de koe buitengewoon goed bij de hoorns. Ik zet 'm op 0-troll omdat het een M$-troll is en de 0 omdat 'ie 'm niet onderbouwt. Maar indien er MS had gestaan, had het een behoorlijk mooie oneliner kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Ecteinascidin schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:20:
Overigens, de policy voor de FP is meende ik dat men daar wel M$ mocht zeggen. Het is dus niet, zoals op GoT, an sich verboden...... maar op de FP krijg je wel je waardeoordeel daar extra bij. :)
We zijn niet tot een breed gedragen afspraak gekomen mbt M$, sommigen modden dat naar troll en anderen (waaronder ikzelf) kijken naar de manier waarop het gebruikt word (is het verder een nuttige reactie) en modden dan wat gematigder, maar M$ werkt iig nooit score bevorderend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Onder de categorie van MS-bashing(neej, géén DOS-scripting ;) ):
Dit draadje: nieuws: SQL Server stuwt omzet Microsoft naar record

Ik heb zelf gereageerd maar vervolgens de boel ook totaal uit de hand zien lopen. Volgens mij vind men het leuk om suggestief te reageren en andere mensen hardhandig te bestrijden.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1