Dell Lititude D510 + Draadloosnetwerk + Novell Client

Pagina: 1
Acties:

• Bastiaan1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:43
Ik heb het volgende probleem.

Ik heb hier een Dell Latidude D510 staan met een Intel Pro/Wireless 2200BG er draai er Windows 2000 SP 4 op.
Nu zou ik graag zien dat hij voor het inloggen in Windows al verbinding maakt.
Dit omdat mensen moeten inloggen met Novell Client(nieuwste versie)
Zelf ben ik er al een tijdje mee bezig en andere mede systeembeheerders gezocht, maar konden het niet vinden.

Wie kan mij helpen??

Bastiaan

[ Voor 4% gewijzigd door Bastiaan1983 op 30-01-2006 13:35 ]

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Mmm.. Ik heb hier ook een draadloze laptop met een NetWare-client. Ik kan gewoon inloggen.
Volgens mij wordt die verbinding op de achtergrond al gelegd door een service. Misschien staat je verbinding niet op 'automatisch' ofzo?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Bastiaan1983
Gebruik jij Windows XP of Windows 2000, ik heb hier te maken met Windows 2000 namelijk.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Dat zou inderdaad wel het verschil kunnen zijn: ik draai XP. Volgens mij heeft 2000 geen native support (dacht ik) voor wireless en moet je met 3rd-party tools aan de slag. Maar dan zou het eigenlijk nog wel moeten werken, tenzij die tools/drivers pas na een locale inlog actief worden.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Bastiaan1983
Tachyon schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:44:
Dat zou inderdaad wel het verschil kunnen zijn: ik draai XP. Volgens mij heeft 2000 geen native support (dacht ik) voor wireless en moet je met 3rd-party tools aan de slag. Maar dan zou het eigenlijk nog wel moeten werken, tenzij die tools/drivers pas na een locale inlog actief worden.
Ik denk inderdaad dat, dat het probleem is. Heeft iemand hier een oplossing voor?