Omdat ik een Logitech X-530 5.1 surrondset heb aangesloten op mijn onboard geluidskaart, heb ik geen ingang meer om de lineout van de TV-kaart (WinTV EXPRESS) op aan te sluiten. Na wat zoeken heb ik een oplossing gevonden, maar het enige is dat ik zeker wil weten welke punten ik met elkaar moet verbinden. Het plan is om een kabel te gebruiken die gebruikt wordt om een cd-speler (audio out) te verbinden met de cd-in op het moederbord. De ene stekker komt op het moederbord, de andere stekker wil ik verwijderen en de draden op de printplaat van de TV-kaart solderen, op de plek waar de audioconnector zit.
Het cdrom kabeltje heeft 3 draden aangesloten op plaats 1,3 en 4.Wit zit op nummer 4, de overige draden zijn zwart. Op het plaatje heb ik aangegeven hoe de achterkant van de printplaat eruit ziet ter hoogte van de lineout van de TV-kaart. De rode punten zijn verbonden. Hoe moet ik de draden verbinden? (ik ben van plan om te gaan solderen).
Het cdrom kabeltje heeft 3 draden aangesloten op plaats 1,3 en 4.Wit zit op nummer 4, de overige draden zijn zwart. Op het plaatje heb ik aangegeven hoe de achterkant van de printplaat eruit ziet ter hoogte van de lineout van de TV-kaart. De rode punten zijn verbonden. Hoe moet ik de draden verbinden? (ik ben van plan om te gaan solderen).