Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antivirus op een Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een aantal topics kunnen vinden maar het word me niet echt duidelijk welke en wat voor soort versie ik moet hebben om de volgende dingen mee te kunnen scannen.

Ik zoek dus een virusscanner, die zet je op een server.
Dan wil ik die antivirus dus op een Schedule task zetten voor in de nacht. Maar deze moet dus ook de Pc's op het netwerk kunnen scannen in de scheduled task.

Ik heb wel dingen gelezen over ja NAV 2003 CE en mcafee en dergelijke , kunnen wel overnetwerk scannen. Maar ik wil dus alleen een installatie op een server zodat die alle stations scanned op scheduled task , zonder dat ik iets hoef te installeren op een werkstation.

Wie heeft hier ervaring mee ?
Of weet een oplossing.

Verwijderd

Als ik jouw was zou ik gebruik gaan maken van Nod 32, hiermee kun je een netwerk profiel aanmaken, met welke computers hij moet scanenn, en wat hij ervan moet scannen. Dan kun je naar scheduler gaan, en daar kun je het profiel dagelijks laten draaien.

Het werkt heel fijn vind ik persoonlijk.

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 10:08
Symantec enterprise edition av scanner.
klik
Je hebt hier een server en een client versie van. De server kan ook oa scheduled task av scannen en over het netwerk scannen.

[ Voor 4% gewijzigd door TRASH_LORD op 30-01-2006 14:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt. ik ga even een kijkje nemen en overleggen hier op het werk :p

Bedankt voor de snelle reacties

Edit :

Ik heb net even rondgekeken ik ga voor BitDefender Enterprise . Lijkt me een goede viruscanner.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 15:46 ]