Toon posts:

whistler Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb veel te veel bier op en nu heb ik mijn voeding over mijn voeding gekotst,
is dit erg?

ik draai onder Whistler
:r

Verwijderd

Slotjuh......

Nix persoonlijks hoor.. maar dit hoort eigenlijk bij Onzin Unlimited... oh, die is dr niet meer.. ;)

Verwijderd

jep, echter hopenlijk kan je stukjes tusen je filter weghalen...., als je wein op hat zou het nog erger zijn (door de structuur)... maar in princiepe zal wel de voeding reselijk gaan stinken :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 21:08 schreef voxell het volgende:
jep, echter hopenlijk kan je stukjes tusen je filter weghalen...., als je wein op hat zou het nog erger zijn (door de structuur)... maar in princiepe zal wel de voeding reselijk gaan stinken :)
Volgens mij heb jij ook iets teveel op :)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 17:51
Op zondag 21 januari 2001 21:05 schreef EL_TORO_DE_ORO het volgende:ik heb veel te veel bier op en nu heb ik mijn voeding over mijn voeding gekotst,
is dit erg?

ik draai onder Whistler
:r
Jij bent echt bezopen.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 21:18
weg met die stomme vragen

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 21:43 schreef DE_Michiel het volgende:
weg met die stomme vragen
Weg met jou icoon... :))
*zucht*

Sacerdote

Verwijderd

muhahahahaa

Verwijderd

Kots is gods geschenk aan de mensheid , wees er blij mee dat er kots op je voeding zit, dit is een teken van god dat hij computers goede dingen vindt.:r:r

Verwijderd

Ik vindt mooi om zoiets te horen gewoon voor het feit dat pcs steeds menselijker worden.Ik denk dat je pc nu veel beter draait. Ik zou de fan van je voeding omdraaien zodat ie naar binnen blaast en je kast vult met een heerlijke kots lucht!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 21:18
hey Sacerdote beetje rustig he anders zit jij straks in dat bakkie op jou logo

*D

Verwijderd

Topicstarter
BIER
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.