Ola,
In een aanbieding heb ik de volgende LCD-TV zien staan voor € 400,- (Philips 17PF4310). Niet duur, alleen zitten er een paar puntjes bij die me laten twijfelen bij de aanschaf. Helaas is de aanbieding bijna voorbij, en moet ik de tv vandaag ophalen (als het de moeite waard is natuurlijk
). Grote dankbaarheid zal jullie ten deel vallen als mijn twijfels weggenomen worden bij de volgende zaken:
De conclusies die ik hierbij trek zijn dat:
In een aanbieding heb ik de volgende LCD-TV zien staan voor € 400,- (Philips 17PF4310). Niet duur, alleen zitten er een paar puntjes bij die me laten twijfelen bij de aanschaf. Helaas is de aanbieding bijna voorbij, en moet ik de tv vandaag ophalen (als het de moeite waard is natuurlijk
- De aansluitingen
- Compatibiliteit met laptop/Xbox 360
code:
1
2
3
4
| Aantal SCARTS : 1 Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB Andere aansluitingen : IEC75-antenne, DVI-D, PC audio in Aansluitingen aan de voor- en zijkant : Audio in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, S-video in |
De conclusies die ik hierbij trek zijn dat:
- de Xbox 360 aangesloten kan worden via de externe SCART. Het is echter mijn eerste LCD-TV; ik neem aan dat de 5(?) composite stekkers van de Xbox hierop aangesloten kunnen worden? Ik kan namelijk geen afbeelding vinden met de aansluitingen, en ik weet niet hoe ik een externe scart moet zien...
- De laptop aan kan sluiten op of de DVI ingang, of de S-video ingang. De uitgangen op de laptop zijn VGA en S-video, dus het tweede ligt het meest voor de hand. Alleen verwacht ik dat het eerste een scherper beeld geeft. Nu heb ik een "VGA -> DVI gender changer" liggen, kan ik die heb beste gebruiken i.c.m. een VGA kabel, of zijn er aparte VGA->DVI kabels (ik vind hoofdzakelijk informatie over converters, en dat lijkt me weer overdreven)?