Toon posts:

Zend Optimizer: Gratis en Commerciele versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar documentatie over de verschillen tussen de gratis versie en de commerciele versie (Zend platform?).

Ik hoorde iets over dat het complete 'optimize' proces 7 stappen bevat, maar de gratis versie alleen de eerste 3 stappen doorloopt. Nu zou ik graag willen weten wat die andere 4 stappen zijn, om te kijken of het aantrekkelijk is om hier (op m'n werk) aan te schaffen.

Ik heb al op GoT gezocht, zend.com doorgespit en op google gezocht, kon niks vinden. :(

Alvast bedankt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-04 11:43

chem

Reist de wereld rond

Bel Zend?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Janoz
  • Laatst online: 12:36

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik kan eigenlijk alleen de gratis versie vinden. Bedenk trouwens wel dat de zend Optimizer puur het component is dat zend gecodeerde php bestanden kan uitvoeren. Je kunt hiermee dus niet je eigen php bestanden encoderen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Janoz: Je hebt Zend platform, dat is de commerciele versie, daar zit ook "Optimizer" bij, maar het schijnt dat die dus beter is (7 stappen van optimizen ipv 3) .. nu ben ik dus opzoek naar een document oid waar die verschillen instaan. :)

• Janoz
  • Laatst online: 12:36

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ah, zend platform, maar dat is veel meer dan alleen een optemizer. Dat staat allemaal wel hier beschreven : http://www.zend.com/store...end-platform/in-depth.php

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'