Ik heb sinds vorige week een probleem, eerst sloeg telkens mn pc vast vorige week.
Ik d8 eerst dat het mijn koeler van de vga was omdat die een zooi herrie maakte kast tevens overgezet in mn nieuwe kast nieuwe koeler erop aan hoppa niets dus, gewoonweg helemaal niets alleen 1 lampje.
Dit was het lampje naast de baterij, ik had toen alleen de cpu en zown extra aansluiting voor de cpu.
Maar echt helemaal niets voeding die niet reageerde op de knop mn andere kast geprobeert werkte ook niet.
Toen volgende dag pc weggebracht naar funprice, die me later op de dag konden melden je mobo is defect naja goed, naar de winkel soort gelijk mobotje gehaald ingebouwd nop nada nog steeds niets dus.
Dus nu vraag ik mij af wat doe ik of wat gaat er fout,
mn specs
Amd 64 3200+ socket 754
K8N-E deluxe na vervanging ging dit naar een K8N-E
2x512 mb 3200 dane elec
1x s-ata 250 gb maxtor
1x p-ata 80gb wdc
GF 6800GT V9999
Forton 400WATT voeding, net een week oud.
Help me uit deze rotzooi aub anders gaat ie gewoon weer terug....
Ik d8 eerst dat het mijn koeler van de vga was omdat die een zooi herrie maakte kast tevens overgezet in mn nieuwe kast nieuwe koeler erop aan hoppa niets dus, gewoonweg helemaal niets alleen 1 lampje.
Dit was het lampje naast de baterij, ik had toen alleen de cpu en zown extra aansluiting voor de cpu.
Maar echt helemaal niets voeding die niet reageerde op de knop mn andere kast geprobeert werkte ook niet.
Toen volgende dag pc weggebracht naar funprice, die me later op de dag konden melden je mobo is defect naja goed, naar de winkel soort gelijk mobotje gehaald ingebouwd nop nada nog steeds niets dus.
Dus nu vraag ik mij af wat doe ik of wat gaat er fout,
mn specs
Amd 64 3200+ socket 754
K8N-E deluxe na vervanging ging dit naar een K8N-E
2x512 mb 3200 dane elec
1x s-ata 250 gb maxtor
1x p-ata 80gb wdc
GF 6800GT V9999
Forton 400WATT voeding, net een week oud.
Help me uit deze rotzooi aub anders gaat ie gewoon weer terug....