Toon posts:

Video in volledig scherm bekijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een klein probleempje, wat ik wil is mijn GameCube aansluiten op de video in aansluiting van mijn ATI Radeon 9600 PRO om zo full screen op mijn computermonitor te kunnen spelen.

Hardwarematig lijkt alles in orde, ik kan de tulp voor video uit de GameCube zonder problemen aansluiten op de comp in aansluiting van m'n videokaart.

Ik kan op internet niets vinden over software om het beeld wat binnenkomt op mijn videokaart full screen te bekijken en ik heb ook geen idee hoe dit moet om eerlijk te zijn.

Ik heb nog geen beeld gezien en elk programma wat ik download vindt alleen mijn webcam als bron.

Bij voorbaat dank.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 19:45

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

volgens mij heeft je Pro helemaal geen video in.. meer informatie over je kaart?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:04

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Waarschijnljik heb je het ATI MultiMedia Center nodig, als je dubbelklikt op de het videobeeld wordt het gewoon full-screen afgebeeld, net als in de meeste mediaplayers :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-02 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Heeft je kaart uberhaupt wel een TV-in poort? Want je hebt best kans dat je je Gamecube hebt aangesloten op je TV-out en dan krijg je inderdaad geen beeld.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 16:02

ThaHandy

Discovery Channel

weet je zeker dat het video in is (vivo versie) te zien aan de
Radeon 9600 Pro - vivo-chip
Afbeeldingslocatie: http://www.oszone.net/hardware/video/images/36/67165.jpg

en niet een "standaard" video out voor het beeld op de TV

software wordt vaak standaard geleverd bij de kaart
en heb je een"capture device" oid. in de hardware lijst?
Koen Rotteveel schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:58:
[...]

Er staat dat hij hem heeft aangesloten op z'n Composite-in,
maar "we" zien "ATI Radeon 9600 PRO " en geen "ATI Radeon 9600 PRO vivo"

[ Voor 102% gewijzigd door ThaHandy op 29-01-2006 23:03 ]

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:18
Paddixx schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:54:
Heeft je kaart uberhaupt wel een TV-in poort?
Er staat dat hij hem heeft aangesloten op z'n Composite-in, ik neem aan dat hij dat niet ter plekke uit z'n duim zuigt. Wat betreft het full screen beeld: in Media Player Classic kan ik bij 'open device' mijn video-in van mijn videokaart openen, en in MPC kan je gewoon full screen kiezen. Echter crasht MPC bij mij hierop, maar wellicht werkt het bij jou beter. Kijk voor de laatste versie van MPC in de meuktracker op t.net.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft je kaart uberhaupt wel een TV-in poort?
Als je me de vraag zo stelt zou ik het niet weten, ik kon de kabel met s-video en Composite in/out aansluiten op mijn videokaart en ik ben er eigenlijk automatisch vanuit gegaan dat dat zou moeten werken. Video out heb ik er wel in zitten, video in blijkbaar niet.

Ik heb hier nog ergens een tv-kaart liggen waarmee het allemaal prima moet gaan lukken, iedereen die de moeite heeft genomen een berichtje achter te laten hardstikke bedankt.
Pagina: 1