A8N-SLI download problemen?

Pagina: 1
Acties:

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 08:07
Hallo,

Ik heb een nieuwe mobo (A8N-SLI), een videokaart 6800GT en nieuwe processor 3700+ AMD in mijn systeem gezet en dit staat samen met 2 maxtor 120GB SATA RAID en een 250GB IDE schijf geinstalleerd (tot zover de technische specs hoewel ik betwijfel of het hiermee te maken heeft, maar wellicht mainboard beveiliging). Ik heb bij heel veel bestanden die ik download dat ze corrupt binnenkomen of dat ik de melding krijg

"Er is een probleem met dit bestand vastgesteld"
winzip100.exe
uitgever: onbekende uitgever

Dit bestand word geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening bevat dat de uitgever ervan bevestigd

Hierboven is dus even een voorbeeld na het downloaden van winzip.
Ik draai windows XP met service pack 2 en alle updates. Echter voordat ik van mainboard en dergelijke ruilde had ik hier geen last van. Ik heb wel al in "opties over stuurprogrammahandtekening" gezet op negeren maar dit zijn geen stuurprogrammas.. iemand een oplossing of verklaring?

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Toevallig de Nvidia-firewall geinstalleerd?

En heb je verder geen problemen met de bekende fout tussen Nforce4 + Maxtor?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Gebruik een andere firewall zoals Zone Alarm of Outpost!

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-05 14:26
laatste versie van winzip installeren en de firewall van nvidia deïnstalleren zalde problemenwaarschijnlijk oplossen.. installeer avast oid ( www.avast.com )

Succes..

Omdat het kan...

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Ik heb een asus a8n-e (ook nforce 4 ultra) en had ook na de installatie constant dezelfde problemen. Bij mij was het omdat ik de geheugen bankjes verkeerd had geinstalleerd. Ik heb er 2 in van 512 en heb ze eerst geplaatst zoals ze in het instructieboekje staan, waardoor je NIET op dual channel geheugen uitkomt (dat gaf het bios ook aan). Daarna heb ik ze naast elkaar gezet (verschillende kleuren van de bank-slots) waarna dual channel wel aanstond in bios. Alle problemen waren toen ook voorbij. Hoop dat in jouw geval hetzelfde speelt. 't boekje is dus een beetje raar (of ik heb te snel gelezen :))

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 08:07
Het verwijderen van de firewall lijkt inderdaad het probleem verholpen te hebben maar dat moet ik nog even verder testen maar resultaten zijn positief.. Zal nog even uitzoeken over de stand van mijn geheugen want behalve het feit of het wel of geen oplossing is voor dit probleem wil ik wel graag de snelheid volledig benutten en dat zou dan belemmerd worden..

thanks guys..!

EDIT: Even nagezocht.. Ik moet inderdaad 1 van de geheugenstickjes verplaatsen om er optimaal gebruikt van te maken.. wel lastig in een volle systeemkast maja.. thanks voor die tip ;)

[ Voor 20% gewijzigd door arjanvr op 29-01-2006 23:10 ]

Pagina: 1