Toon posts:

Hulp gevraagd!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik wil een draadloze router gaan kopen maar ik kom er maar niet uit welke ik moet kopen. Blijf twijfelen tussen de volgende routers:

Asus WL500g-deluxe
Linksys WRT54G
Linksys WRT54GS

Van de Asus weet ik dat hij een hoge throughput heeft, maar van de linksys is dit voor mij onbekend. Verder heb ik op dit forum gelezen dat bepaalde versies van de linksys routers beter zijn dan de meest recente versies. Heeft iemand een idee hoe ik aan zo'n oudere versie kan komen? Ik zou graag willen weten welke router je aanbeveelt en waarom. Misschien is er een betere router dan de bovengenoemde 3 dan zou ik dat ook graag willen weten. De router moet wel betaalbaar blijven dus max 90 euro kosten.

Alvast bedankt!!!!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het lijkt me verstandig om je topic Beste Router voor draadloos internet en torrentgebruik weer even "onhoog te schoppen" met je gevonden conclusies. Een tweede topic over hetzelfde onderwerp is overdreven en maakt het er niet duidelijker op voor de mensen. Daarom sluit ik dit topic, reageer even met deze info en vragen in je eigen topic.

Overigens kan je het belangrijke verschil tussen de WRT54G en WRT54GS zo opzoeken natuurlijk ;)

Hoe dan ook is een topic met de titel "Hulp gevraagd!!!" erg schreeuwerig en niet informatief, neem een volgende keer dus even een titel die duidelijk maakt waar het over gaat ;)
Kortom: lees even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan het subforum voordat je een topic start. Nog welkom trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.