Zoals mijn topictitel al zegt ben ik opzoek naar een laptop. Ik ga over een paar maanden in een huisje wonen met mijn vriendin, waar we vrij weinig ruimte hebben. Daarom heb ik besloten om een laptop te kopen, zodat ik deze ook eens mee naar school kan nemen wanneer dit makkelijk is.
Het is niet echt de bedoeling om draadloos te internetten op school, al zou dit vast wel mogelijk zijn met een insteekkaartje.
De laptop welke ik op het oog heb is de volgende:

Omnibook 6000
Merk: HP
Processor: Pentium III 750 Mhz
Geheugen: 256 Mb
Harddisk: 20. Gb
Optical: CD Speler
Video: ATI Rage Mobility
Audio:
Scherm: 14.1"
Aansluitingen: USB/LAN/56k6/PCMCIA/TVout
Software: Exclusief software
Garantie: 3 maanden
Ik weet niks over de accu, deze komt nl. uit de lease van een bedrijf. Vraag me af of de winkel die hem verkoopt ervoor zorgt dat er een goede accu in zit. Daar moet ik morgen nog voor bellen
Ik weet bijna zeker, stond een advertentie in de krant, dat het hier een Intel Celeron betreft. Maar is dit een beetje een oké laptop voor schoolwerk?
Dus beetje Word, Excel en Powerpoint. Internetten en mp3tjes draaien. Misschien een simpel spelletje?
En zit een film kijken (divx, xvid) erin met dit beestje? Zo ja, dan zou ik hem nl. aan mijn tv kunnen hangen met de TVout
Hij moet trouwens 300 euro kosten
Het is niet echt de bedoeling om draadloos te internetten op school, al zou dit vast wel mogelijk zijn met een insteekkaartje.
De laptop welke ik op het oog heb is de volgende:

Omnibook 6000
Merk: HP
Processor: Pentium III 750 Mhz
Geheugen: 256 Mb
Harddisk: 20. Gb
Optical: CD Speler
Video: ATI Rage Mobility
Audio:
Scherm: 14.1"
Aansluitingen: USB/LAN/56k6/PCMCIA/TVout
Software: Exclusief software
Garantie: 3 maanden
Ik weet niks over de accu, deze komt nl. uit de lease van een bedrijf. Vraag me af of de winkel die hem verkoopt ervoor zorgt dat er een goede accu in zit. Daar moet ik morgen nog voor bellen
Ik weet bijna zeker, stond een advertentie in de krant, dat het hier een Intel Celeron betreft. Maar is dit een beetje een oké laptop voor schoolwerk?
Dus beetje Word, Excel en Powerpoint. Internetten en mp3tjes draaien. Misschien een simpel spelletje?
En zit een film kijken (divx, xvid) erin met dit beestje? Zo ja, dan zou ik hem nl. aan mijn tv kunnen hangen met de TVout
Hij moet trouwens 300 euro kosten