Toon posts:

[ASP/Atlas] Javascript object in C# aanmaken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik post het toch hier.. omdat het niet over een Javascript zelf gaat...

Ik ben bezig met Atlas, waarbij ik dus dingen kan doorsturen naar een Javascript functie.

Dat gebeurt gewoon in een functie (in C# bij mij..) waarbij de variabele die terug naar de client moet wordt gereturned..

Dus zo:
[code]
[WebMethod]
public string Login(String nickname, String password)
{
//Hier wat checks..
return result;
}

Nu zou ik graag van result een Javascript array maken. Waarbij op plek [0] een integer staat of de login succesvol of niet succesvol was, en op [1] het bijkomende bericht. (als voorbeeld) Daarna wil ik deze array gebruiken bij de client om te begrijpen wat er op de server s gebeurt en of je login goed was of niet.. en waarom wel/niet.

Maarrrr.. hoe maak ik een javascript array aan in C# en return ik hem naar de functie in javascript? Ik heb op atlas.asp.net rondgekeken en zelfs gepost.. maar veel wijzer wordt ik er niet van..

Ideetjes?

Verwijderd

Mocht je wel gewone variabeles heen en weer kunnen sturen, maar geen arrays, kun je dan niet gewoon een eigen methode er voor maken? Bijvoorbeeld gewoon een string ipv een array heen en weer sturen, en deze splitten en joinen (imploden/exploden) met een unieke karakterreeks?

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 03:26

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Ik ken Atlas verder niet, en misschien praat ik wel poep, maar het klinkt alsof je een JSON serializer nodig hebt.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be