ik heb nu 2 week dit mobo, maar ik heb niets anders dan ploblemen.
ik ben al op zoek geweest op GOT naar een soort gelijk probleem maar ben er niet veel wijzer van geworden.
het probleem : 1 mijn harde schijf (wd 120 gb sata) is erg traag.met laden en kopieren.
2 als ik iets verander in de pc bv. menu start op klasiek instellen duurt erg lang.
3 als ik een usb app. aansluit op de pc diirt het heel lang dat hij hem zien en duurt het heel lang dat ik er gebruik van kan maken ..bv. cardreader..
spellen lopen wel goed tot zo ver. en 3dmark heb ik 4151 punten (6600 GT)
verder zit er in mn systeem de volgende onderdelen.:
amd 3500 manchester @ 2600 mhz
2 x 512 crucial ballistix trader. in dual mode
2 x dvd
2x cd rom
voeding is een coolermaster 550 wat
terratec tv kaartje
ik heb een verse instal gedaan van windows xp pro.
ik heb daar op geinstaleerd nforce driver alleen het audio (metnvmixer) deel.( geen ide,smbus,ethernet.)
forceware voor mn videokaart. en hyper trading moest ik via app beheer installen
welke drivers ben ik eventueel vergeten .?
wat zie ik over het hoofd zodat mn pc zo traag is
ik ben al op zoek geweest op GOT naar een soort gelijk probleem maar ben er niet veel wijzer van geworden.
het probleem : 1 mijn harde schijf (wd 120 gb sata) is erg traag.met laden en kopieren.
2 als ik iets verander in de pc bv. menu start op klasiek instellen duurt erg lang.
3 als ik een usb app. aansluit op de pc diirt het heel lang dat hij hem zien en duurt het heel lang dat ik er gebruik van kan maken ..bv. cardreader..
spellen lopen wel goed tot zo ver. en 3dmark heb ik 4151 punten (6600 GT)
verder zit er in mn systeem de volgende onderdelen.:
amd 3500 manchester @ 2600 mhz
2 x 512 crucial ballistix trader. in dual mode
2 x dvd
2x cd rom
voeding is een coolermaster 550 wat
terratec tv kaartje
ik heb een verse instal gedaan van windows xp pro.
ik heb daar op geinstaleerd nforce driver alleen het audio (metnvmixer) deel.( geen ide,smbus,ethernet.)
forceware voor mn videokaart. en hyper trading moest ik via app beheer installen
welke drivers ben ik eventueel vergeten .?
wat zie ik over het hoofd zodat mn pc zo traag is
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.