Toon posts:

weer geheugen troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb m'n p3600 op 800mhz door nieuw geheugen aan te schaffen(pc-133 128mb)alles mooi stabiel.
Loopt ie vast met Q3 daarna een reset met ut opstarten zie ik plots dat er nog 64mb geheugen aanwezig is, later geeft windows een algemene beschermingsfout.
BBBBBBBBaaaaaaaaaaallllleeeeeeeen

Verwijderd

Er hoeft nog niets kapot te zijn, je moet die reep eens in een ander DIMMslot proberen, Q3 is nogal heftig... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Morge zal ut ff probere.

Verwijderd

Topicstarter
Ja Harry het is gelukt, maar als ik quake3 wil spelen moet PC133 geheugen dat kunnen bijbenen.
Hoe kan het dat nu de module in een ander slot zit het nu wel goed functioneerd.

Verwijderd

Voor sommige situaties zijn geen veklaring voor te geven, gewoon ervaring door zelf uit te proberen en dan te herleiden naar een logisch gevolg.
Er zijn veel geheugens die ook niet samen willen werken...
er zijn ook veel geheugens die in een bepaald merk mobo niet draaien...
en dat soort dingen blijf je dan gewoon onthouden net als met die Viper550 AGP kaart, niemand kon mij het vertellen, dus... gewoon uitproberen.

Het zelfde met die PC133 van Hyundai, in de winkel weten ze niet wat ze kunnen, nu hebben wij hier een discussie over gehad, en uit die discussie is een hoop praktijk ervaring naar boven gekomen, dat is het waardevolle van dit forum!

Verwijderd

Topicstarter
We gaan vooral zo door met dit forum :) :) :) :)
Pagina: 1