Toon posts:

WINDVD met Matrox G400max

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg met WINDVD tijdens het afspelen van SVCD's en divx geen volledig beeld op mij TV (ongeveer de helft). Op mijn monitor wel. DVD's worden wel goed weergegeven.
Weet iemand toevallig waar dit aan ligt.
Ik test WINDVD omdat ik met Matrox DVD en Powerdvd mijn zelfgebrande SVCD's niet krijg afgespeeld. Met WINDVD lukt mij dit dus wel maar zou dit dus graag behalve op mijn monitor ook fullscreen om mijn tv hebben.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
Je moet even bij de geavanceerde beeld instellingen kijken bij het kopje dvdmax-instellingen, daar staan wat opties over aspect-ratio, daar moet je een paar instellingen proberen, ik heb hetzelfde bij het verschil tussen mpeg-1 en mpeg-2(dvd), gewoon even kijken, er staan dingen als based on video windows size, based on video source size en always full screen, elk video formaat is wel fullscreen te krijgen, met een van deze opties.

Verwijderd

Als je er niet uit komt, kun je het hier opzoeken, navragen. t'Is Matrox in Canada Quebec, dus het kan in het Engels of in't Frrrrrrans.

Kijk bij DVD en TV-out.

Als je wilt posten moet je je eerst registreren, natuurlijk.

Suc6 ;)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Likt mij duidelijk een Matrox-probleem. Ik heb ook wel gezeik gehadom m'n dual head naar behoren te laten werken (in win2k -> nog niet erg compatible met de dual head...).
Gewoon een beetje met de instellingen spelen, en het moet lukken.