Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Datasheet Display Ranex telefoon achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 18:38

Roel

screen -x addict

Topicstarter
Aangezien ik tegenwoordig een draadloze telefoon op m'n kamer heb, is mijn vaste telefoon overbodig geworden. Doelwit voor een mod-project dus! Het gaat om een Ranex RX2718, een echte gamma telefoon.

Het display dat erin zit bevat 3 regels: Een regel met plaatjes (batterij leeg etc), een paar cijfers voor de tijd en gemiste gespreken.
Tweede regel bestaat uit 14 keer een 7 segmenten cijfertjes, de 3e regel is 15 characters groot.

De enige typenummers die ik van de printplaat kan halen zijn: CT560DV.7A. Ik vermoed dat dat een intern nummer van Ranex is, google heeft er niks over.

Er gaan in totaal 20 pennen heen, en er zit nog een printje met druk knopjes aan. Daar gaan 11 pennen heen.

Hoe kan ik achterhalen hoe ik dit ding kan aansturen?
(Eventuele foto van het display is zo gemaakt..)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
Ik ben bang dat dit display specifiek is gemaakt voor het doel en dat er dus geen informatie over te vinden zal zijn.
Wat je zou kunnen doen is mailen naar de fabrikant, maar ik denk dat je daar weinig succes mee zal hebben..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Meeste winkels met ranex telefoons komen van Roos electronics uit nederland dit is de hoofdleverancier ervan die hebben een eigen reparatie afdeling misschien dat die je verder kunnen helpen ?