Toon posts:

Outlook, verschil nieuwe mail en reply

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een te simpel probleem... maar ik kom er niet uit..
simpel uitgelegd:

Bij het maken van een nieuwe mail is er niets aan de hand,..
Reply ik op een mail,.. en ik type een stuk tekst,.. dan krijg ik per nieuwe regel eerst

een blanco

regel,..

en dat is heel irritant..

T zal wel een instelling zijn,. iemand een idee?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ga deze even bijhouden. Bij mij doet dit probleem zich namelijk voro bij mijn outlook webclient die ik op het werk gebruik. Heb ik ook nog gen oplossing voor gezien, maar in voorkomend geval kan ik deze doorgeven aan onze IT afdeling :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. geen oplossing?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

Reptile209

- gers -

Welke versie van Outlook?
Kijk eens, in je reply-scherm, onder Format. Staat daar HTML of Plain text aangevinkt? In HTML-indeling wordt soms een extra lege regel ingevoegd bij een enter (zoals een <p> in HTML). Probeer in dat geval eens of het als Plain text wel goed gaat.

Zo scherp als een voetbal!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
Volgens mij kan je dit oplossen met een soft return (shift+enter), dan zou er geen blanco regel tussen mogen komen

[ Voor 4% gewijzigd door DaRKie op 30-01-2006 08:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
shift+enter werkt! :)

Verwijderd

Shift+enter werkt idd, dit komt dus doordat je de tekst in "tekst zonder opmaak" opmaakt... :s

Via extra-opties-emailindeling kan je de indeling op html zetten en een vinkje zetten voor MS Word gebruiken voor bewerken van e-mails, dit zal het probleem helemaal moeten verhelpen
Pagina: 1