Toon posts:

Meuktracker niet overgenomen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een meuktracker ingestuurd voor het programma Scribus (www.scribus.net) dat in een nieuwe versie is uitgekomen en nu ook beschikbaar is voor Windows. Ik weet dat jullie niet iedere programmeerscheet kunnen melden, maar ik vind het toch raar dat deze update niet is overgenomen, temeer omdat er ooit eens een compleet nieuwsartikel is gewijd aan het feit dat Scribus de strijd aan zou gaan met Quarkexpress en Adobe Indesign.

Mijn vraag is dus: waarom?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 17:54 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:54:
Ik heb een tijdje geleden een meuktracker ingestuurd voor het programma Scribus (www.scribus.net) dat in een nieuwe versie is uitgekomen en nu ook beschikbaar is voor Windows. Ik weet dat jullie niet iedere programmeerscheet kunnen melden, maar ik vind het toch raar dat deze update niet is overgenomen, temeer omdat er ooit eens een compleet nieuwsartikel is gewijd aan het feit dat Scribus de strijd aan zou gaan met Quarkexpress en Adobe Indesign.

Mijn vraag is dus: waarom?
Dat nieuwsbericht is alweer anderhalf jaar geleden hoor ;). Sindsdien is er wel een keer melding gemaakt van een update, maar gezien de reacties daarop zaten er niet veel mensen echt op te wachten. Ik weet niet of dat de reden is dat er niets met je submit gedaan is, maar het zou een reden kunnen zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een andere reden zou kunnen zijn dat de meukerts niet wisten dat het programma geüpdatet is.

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:01:
Een andere reden zou kunnen zijn dat de meukerts niet wisten dat het programma geüpdatet is.
Dat is toch de reden dat ik een submit maak voor de meuktracker, om te laten zien dat er een nieuwe versie van het programma is.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mjah, zelfs dan kunnen er nog tig redenen bedacht worden waarom het niet is overgenomen variërend van geen tijd om het op te pakken tot dat het product niet interessant genoeg gevonden wordt. Waarom dit specifieke stukje software niet is opgepakt, daar is alleen maar naar te raden.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We hanteren een vrij strak tijdschema voor updates, waaronder de regel dat de update niet ouder is dan twee dagen (een enkele keer wijken we daar vanaf, bijvoorbeeld als het programma nog niet eens is vermeld in de Meuktracker). Door al dat update geweld moeten we een keuze maken tussen verschillende updates. Het beste is als we elke update zouden vermelden, maar dat is in de praktijk niet te halen. We proberen elke dag zoveel mogelijk updates te posten, maar een enkele keer moeten we daar zelfs ook nog een keuze uitmaken. Als er dan op dat moment een keuze moet worden gemaakt tussen Scribus en bijvoorbeeld MySQL, dan weet ik zeker dat de laatste een hogere priorieit heeft dan de eerst genoemde.

Ik had ook graag gezien dan de nieuwste versie van Scribus in de Meuktracker stond, maar er zijn tig redenen, waarvan hierboven een mogelijke van staat, waarom het uiteindelijk niet in de Meuktracker is verschenen. Gelukkig heeft Scribus een mailinglist, dus bij een volgende update van het programma worden we op de hoogte gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Robin schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:05:
Ik had ook graag gezien dan de nieuwste versie van Scribus in de Meuktracker stond, maar er zijn tig redenen, waarvan hierboven een mogelijke van staat, waarom het uiteindelijk niet in de Meuktracker is verschenen. Gelukkig heeft Scribus een mailinglist, dus bij een volgende update van het programma worden we op de hoogte gesteld.
Veel plezier met die mailinglist. Scribus heeft geen speciale announce-list oid voor de aankondigingen van nieuwe versies, dus zul je je iedere dag een weg moeten banen door alle vragen van users.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Om het niet ongemerkt voorbij te laten gaan: meuktracker: Scribus 1.3.3 \o/.
Pagina: 1