Anti M$ houding in moderaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
nieuws: EU niet direct overtuigd door Microsofts broncode-aanbod

Veel mensen die op een of andere manier de kant van Microsoft willen laten zien worden direct off-topic/overbodig gemod terwijl ze een andere kijk op de situatie geven (dus inzichtvol voor de discussie)

De gelinkte posts hebben dit probleem met name, maar veel meer posts in dit topic zijn slachtoffer. niet egt eerlijk lijkt mij...

[edit]
En alles wat Pro Linux en Anti-MS is wordtals +4 aangemerkt

[ Voor 10% gewijzigd door rogierslag op 29-01-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

We gaan eens kijken.

Zo, heb jij daar eens een raar zijdraadje eruitgelicht :P

Ik vind de start van de draad trouwens een +4. Die geeft tenminste de essentie aan van wat de broncode moet doen. Dus niet concurrenten op de OS makrt zetten, maar zo dat iedereen op basis van dat OS z'n best kan doen..... Dat een WP op Officegebied evenveel kans kan maken als MS zelf voor een Office-pakket op Windows.

En hoewel de bijdragen van dat zijdraadje buitengewoon interessant zijn, missen ze die essentie. Ik zou daar eigenlijk niet teveel punten aan willen geven. Zeker omdat de drogredenen ook wel opduiken (ontstaan doordat men juist dat essentieele puntje van verschil mist).

Maar, ik kijk het nog ffies aan.

[ Voor 95% gewijzigd door Delerium op 29-01-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kwam dit toevallig tegen, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat dit mij ook opvalt bij de meeste posts die over Microsoft gaan. Alles wat tegen Microsoft is staat +4, en iedereen die het 'opneemt' voor Microsoft staat -2 of iets dergelijks :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
-2 lijkt met sterk, -1 is het absolute minimum.

Maar het is wel egt zo dat pro intel/pro microsoft reacties sneller naar 0 of zelfs -1 worden gemod. Bij topics over Intel/AMD en Micosoft/Linux delven Intel en Microsft altijd het onderspit. Dan komen de fanboys meestal toch boven.

En wat me ook opvalt bij een bericht over óf Intel óf AMD dat ze altijd vergeleken worden, zelfs al gaat het bericht over iets anders. Hetzelfde bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Laat ik hierop inhaken:
mijn reactie

Ik post iets over de positieve effecten van de MS monopolie en wordt (bijna) gelijk naar beneden gemod.

Daarnaast krijgt de anti MS threadstarter een positieve score, terwijl er toch veel onzin in zijn post staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Even terugkoppelen in deze draad. ..... ik heb alles ff nagelopen

Jouw reactie is inderdaad positief en verdiende idd geen onder-maaiveld beoordelen, maar een +4 is het ook niet. Hij is vanzelf rechtgetrokken en zo hoort het.

Er stonden wel meer pro-MS reacties in maar sommigen staan behoorlijk vol met drogredenen.... enfin, zo zie je nog wel eens wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Mijn reactie kwam nadat ie weg werd gemod. Ik zal volgende keer iets geduldiger proberen te zijn.
Pagina: 1