Ik heb op mijn Aspire 1510 Windows XP 64-bit geinstalleerd, alles werkt verder prima, behalve de videokaart. In Device Manager staat: Standard VGA Graphics Adapter, heb heb driver 81.98 voor WinXP-64 gedownload, maar als hij wil installeeren zegt hij geen compatible hardware te hebben gevonden.
Op de site van Acer zelf staan alleen drivers voor WinXP-32, en deze werken uiteraard ook niet.
Heb ook geprobeerd de drivers voor de Aspire 1520, die wel voor 64-bit zijn te installeren. Dit werkte echter ook niet.
Is het op een andere manier mogelijk om toch videokaart drivers te installeren, want op deze manier kun je echt niet werken met de computer.
Er zit volgens mij een Geforce Go 5700 64MB in.
Op de site van Acer zelf staan alleen drivers voor WinXP-32, en deze werken uiteraard ook niet.
Heb ook geprobeerd de drivers voor de Aspire 1520, die wel voor 64-bit zijn te installeren. Dit werkte echter ook niet.
Is het op een andere manier mogelijk om toch videokaart drivers te installeren, want op deze manier kun je echt niet werken met de computer.
Er zit volgens mij een Geforce Go 5700 64MB in.