3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Je hebt niet echt een onderwerp in je foto's. Ja, een auto in een schuur met een storend out of focus object op de voorgrond. Misschien dat je iets leuks had kunnen doen met het licht. Of meer detail laten zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 17:25 ]
Die auto wou ik het eerst om doen en daar heb ik ook pics van (maar niet om de foto's zelf) maar ik dacht van, laat ik is wat proberen met het gebouw wat er staat. Maar jij vind het dus niks ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja, wat je zelf al zegt, fotos zijn niet echt spannend..inspriatie, tjah.. ik denk dat je dat meer bij jezelf moet zoeken, dat is juist hetgene wat voor mij het fotograferen leuk maakt. Ik zou juist meer aandacht besteden aan wat je nu precies op de foto wil. Wat is er nou zo speciaal aan dat gebouw dat jou heeft doen besluiten om het erop te zetten. Laat die dingen dan ook zien, misschien is het niet het hele gebouw, maar net die regenpijp, of net die uitstekende baksteen in het geheel. En persoonlijk bewerk ik een foto altijd nadat hij uit de camera komt en heel vaak denk ik van een hoop fotos dat het bagger is maar juist door de bewerking begint het interessant te worden en haal ik plaatjes uit waarvan ik denk.. goh.. dat had ik nu nooit uit die foto kunnen halen.
No worries m8