Toon posts:

Expedia en een Repeater

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn netwerk wat vergroot met een repeater. Een Siemens Gigaset WLAN Repeater
108. Leuk ding, maar dat doet er niet toe. Ik heb nog wel een probleem. Op 1 of andere manier repeat ie niet. Dus vanaf mijn laptop draadloos naar de repeater is geen probleem, maar door naar de expedia werkt niet.
De repeater heeft een vast ip adres 192.168.1.254 en ik laat hem zelf (std. instelling) adressen uitgeven van .200 - .250. De SSID en WPA-PSK key heb ik ook reeds meerdere malen gecontroleerd.

Iemand suggesties?

Thanx. O-)

Verwijderd

Ik heb geen oplossing, maar wel de vraag of je er zelf al uit bent inmiddels. Ik zat er namelijk ook aan te denken deze repeater te kopen maar dat heeft weinig zin als je 'm niet aan de praat krijgt. toch?

Ik ben benieuwd naar de status... of naar oplossingen. Er zullen inmiddels toch wel meer gebruikers zijn van deze InternetPlusBellen-router/AP?

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk dat je iets verkeerd doet in mijn ervaring met Asus spul moet je de repeater in bridge modus zetten en heb je maar 1 dhcpserver en zit alles in dezelfde range ip adressen en ook zelfde kanaal. De repeater werkt op de wifi laag en niet op de ip laag. succes

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 17:58
Kijk voor meer info op de site van siemens, de experiabox is een siemens apparaat.

link repeater
link experiabox

Je moet waarschijnlijk in de experiabox de optie repeater activeren, teminste dat moet ook bij de telefoons uit de gigasetfamilie gebeuren.