laat ik het zo kort mogelijk houden. ik heb dus sinds ik een versie installatie van XP SP2 pro heb een irritante probleempje. na lang zoeken op GoT blijkt dat ik het bekende "Internet Explorer May Lose the First 2,048 Bytes of Data That Are Sent Back from a Web Server That Uses HTTP Compression" probleem heb, namelijk dat Internet Explorer kleine plaatjes soms wel soms niet toont
http://support.microsoft.com/?kbid=312496
solution : update to IE 6.0 sp1 ( ik heb IE 6.0.290 incl SP2)
naar aanleiding van bovenstaande heb ik de desbtreffende sleutels verwijdert uit de register, helaas komen ze vrolijk terug na een restart. Wanneer ik de download manager* verwijder werkt alles weer naar behoren en heb ik dus geen probleem met kleine plaatjes. tevens blijf ik probleem houden als ik de download manager wel of niet integreer in IE
mijn vraag is of iedereen hier last van heeft die gebruik maakt van een download manager wat mij zeer stug lijkt. kom ik gelijk op mijn tweede vraag, kan ik het wijzigen van een bepaalde register sleutel locken?? vanwege het volgende :
[rml]mercarra in "[ html/ie] plaatjes laden soms gewoon nie..."[/rml]
* probleem blijft bestaan met verschillende download managers : IDM 5.1 , DAP 7.5 en FDM
* gebruik avast virusscanner, deze ook een x verwijdert. heeft niet geholpen
http://support.microsoft.com/?kbid=312496
solution : update to IE 6.0 sp1 ( ik heb IE 6.0.290 incl SP2)
naar aanleiding van bovenstaande heb ik de desbtreffende sleutels verwijdert uit de register, helaas komen ze vrolijk terug na een restart. Wanneer ik de download manager* verwijder werkt alles weer naar behoren en heb ik dus geen probleem met kleine plaatjes. tevens blijf ik probleem houden als ik de download manager wel of niet integreer in IE
mijn vraag is of iedereen hier last van heeft die gebruik maakt van een download manager wat mij zeer stug lijkt. kom ik gelijk op mijn tweede vraag, kan ik het wijzigen van een bepaalde register sleutel locken?? vanwege het volgende :
[rml]mercarra in "[ html/ie] plaatjes laden soms gewoon nie..."[/rml]
bovenstaande keys komen dus vrolijk terug na een rebootopen REGEDIT en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler en verwijder de HTTP en FTP keys. Laat alleen de MK key staan. Dan rebooten en het probleem is weg.
* probleem blijft bestaan met verschillende download managers : IDM 5.1 , DAP 7.5 en FDM
* gebruik avast virusscanner, deze ook een x verwijdert. heeft niet geholpen
[ Voor 4% gewijzigd door SYQ op 29-01-2006 16:10 ]