Op school moeten met het programma utilboard werken maar door dat die software het niet goed doen op de school computers moet ik het maar op me laptop maken. Echter moet ik wel eens de zelfde dag het ook uitprinten van de docent, maar doordat ik geen toegang tot het netwerk heb met me laptop op school gaat dat niet.
Ik kan het wel op een usb stick zetten en dan openen op die computer maar probleem is dat programma elke keer vast loopt op die computers
. Is er een tootlje waarmee ik naar een bestand kan printen in windows en dat weer afdrukken op een andere computer zonder dat de schaal verandert (wat ik inlever moet op de juiste groote zijn) ?
Op die school computer heb ik ook geen instalatie rechten waardoor ik geen photoshop kan instaleren of zo iets.
Ik kan het wel op een usb stick zetten en dan openen op die computer maar probleem is dat programma elke keer vast loopt op die computers
Op die school computer heb ik ook geen instalatie rechten waardoor ik geen photoshop kan instaleren of zo iets.