Toon posts:

bepaalde websites werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey hallo,
kan iemand mij helpen? ik heb een adslverbinding van planet internet en heb moeite met bepaalde websites... Ik kan bepaalde websites gewoon niet openen! Bijvoorbeeld www.atspace.com dlfoto.atspace.com en www.2eurohosting.com
Dit zijn websites waarvan ik weet dat ze werken en dat ze bestaan en toch krijg ik een error wanneer ik het intyp in mijn browser. Kan ie niet vinden dan

Ik heb win Xp home sp2
ik gebruik gewoon internet explorer

Ik snap er niets van want bij mij in huis zijn er meer mensen die deze sites niet bekijken kunnen maar ga ik buitenshuis dan kan ze overal bekijken. Het is best wel erg belangrijk dat ik dlfoto.atspace.com bekijken kan want dit is mijn eigen site
als ik hierop niets aanpassen kan is dat niet echt praktisch.

HELLUP wie weet hierop het antwoord

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat voor error krijg je? Wat voor viruscan / firewall heb je, die kan het ook blocken, had ik ook met Norton volgens mij. Zet die is uit (firewall) en ga erdan heen.

• pleh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:24
Heb je geen adblock programma's geinstalleerd?
Of de beveiligingsinstellingen van virusscan / firewall (zone alarm en systemworks)...

[ Voor 4% gewijzigd door pleh op 29-01-2006 15:52 ]

pleh!

Verwijderd

Kijk eens naar MTU size als bovenstaand niet werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:49:
Heey hallo,
kan iemand mij helpen? ik heb een adslverbinding van planet internet en heb moeite met bepaalde websites... Ik kan bepaalde websites gewoon niet openen! Bijvoorbeeld www.atspace.com dlfoto.atspace.com en www.2eurohosting.com
Dit zijn websites waarvan ik weet dat ze werken en dat ze bestaan en toch krijg ik een error wanneer ik het intyp in mijn browser. Kan ie niet vinden dan

Ik heb win Xp home sp2
ik gebruik gewoon internet explorer

Ik snap er niets van want bij mij in huis zijn er meer mensen die deze sites niet bekijken kunnen maar ga ik buitenshuis dan kan ze overal bekijken. Het is best wel erg belangrijk dat ik dlfoto.atspace.com bekijken kan want dit is mijn eigen site
als ik hierop niets aanpassen kan is dat niet echt praktisch.

HELLUP wie weet hierop het antwoord
gooi eens de output van een traceroute neer.

ik heb hetzelfde gehad tijdje terug, was probleem in een tussenliggende router ergens

Verwijderd

Krijg je 'halve' schermen of alleen een eerste regel.
Dan de MTU naar 1400 zetten van je netwerkkaart. drTCP is daar een handig programma voor

Verwijderd

Topicstarter
Je komt iedere keer bij de autosearch van msn terecht... met andere woorden... ik snap er nog niets van! :S
Pagina: 1