Toon posts:

Msn error : 80048820

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eerst en vooral zeggen dat ik vandaag al een dergelijk topic geopend had, maar dit was gesloten wegens gemakkelijk te googlen. Wel ik had al een deel gegoogled, en heb dit nu wat grondiger gedaan, maar nog steeds geen gepaste oplossing gevonden. Geen enkele oplossing die ik vind helpt bij mij iets vandaar dat ik mijn probleem nog eens hier stel :
Als ik Msn Messenger opstart krijg ik volgende error :

"Het aanmelden bij Msn is mislukt. Probeer het later eens opnieuw

Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden. Vanwege je firewall kon Msn Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service. Controleer de instellingen van je firewall"

80048820

Wel wat heb ik al geprobeerd :
1) Herinstaleren
2) Reboten
3) Internetinstellingen gechecked
4) Klok updaten
5) regsvr32 softpub.dll laten lopen, wat het ook mag doen
6) Nog een ander bestand laten lopen
7) ZoneAlarm afzetten
8 ) Norton Afzetten
9) Oude trial versies van virusscanners en spywarescanners geuninstaleerd
en mss nog wel iets dat ik vergeet

En nog is het probleem niet opgelost. Om het schijt te krijgen, kan er hier iemand mij helpen? En ja, ik heb ook al gezocht in de database van dit forum naar mensnen met hetzelfde probleem, maar bij hen lukte het gewoon om een van bovenstaande te doen....

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55
Even melden dat op 2 dagen tijd, mij al 2 mensen hebben gevraagd om hulp met hetzelfde probleem..

Woon je toevallig in België? Want dan denk 'k dat deze 3 gevallen niet op zichzelf staan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon inderdaad in Belgie. Wat nu ook verdomme nog is blijkt is dat ik zelfs niet meer gewoon op www.hotmail.com geraak. Maar WinMessenger werkt wel. Grrr, Rottig. Ik geraak zelfs op geen enkele pc meer op msn messenger

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees dit even door. Dit probleem ligt aan de kant van Microsoft, en ga je dus niet zelf opgelost krijgen. Daarmee past dit probleem niet in Software Algemeen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.