Ik heb op MSDN en_vs_2005_pro_dvd.iso gedownload (3x zelfs). Ik mount vervolgens de image in d-tools en start de setup. Alles gaat goed tot het midden van de installatie en dan vliegt hij er uit met
[01/28/06,18:51:09] Microsoft Visual Studio 2005 Professional Edition - ENU: [2] ERROR:Error 1335.The cabinet file '_1833_RTL_x86_enu_DIA_SDK.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.
Dit terwijl ik de image tot 3x toe gedownload heb. Googlen levert mij veel mensen met het zelfde probleem op maar geen oplossing. Natuurlijk heb ik ook een rapport naar Microsoft gestuurd. Mensen met het zelfde probleem ondervinden dat de CRC check gewoon OK is en het dus geen corrupt image is.
Windows XP SP2
Visual Studio 2003 pro draaid gewoon en is geinstalleerd
.NET framework 1.1 en 2.0 zijn al aanwezig
Installeren zonder J# en C++ (die gebruik k niet) helpt niet, zelfde fout
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
[01/28/06,18:51:09] Microsoft Visual Studio 2005 Professional Edition - ENU: [2] ERROR:Error 1335.The cabinet file '_1833_RTL_x86_enu_DIA_SDK.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package.
Dit terwijl ik de image tot 3x toe gedownload heb. Googlen levert mij veel mensen met het zelfde probleem op maar geen oplossing. Natuurlijk heb ik ook een rapport naar Microsoft gestuurd. Mensen met het zelfde probleem ondervinden dat de CRC check gewoon OK is en het dus geen corrupt image is.
Windows XP SP2
Visual Studio 2003 pro draaid gewoon en is geinstalleerd
.NET framework 1.1 en 2.0 zijn al aanwezig
Installeren zonder J# en C++ (die gebruik k niet) helpt niet, zelfde fout
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?