Toon posts:

Benq FP202W

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een iiyama 19''
Daar kon ik allemaal instellingen doen ( Normaal en breedbeeld )

Nu heb ik een Benq FP202W en kan ik alleen op het hoogste me breedbeeld gebruiken.

Ben in instellingen van 1280x 720, 1280x768, 1360x768,1440x900 kwijt !!!

weet iemand hoe ik dit terug krijg ??

Alvast bedankt ;)

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:40
Iets uitgebreidere startpost mag wel op z'n minst. Informatie betreffende wat je al hebt geprobeerd bijvoorbeeld. Of de zoekfunctie al gebruikt of iemand een vergelijkbaar probleem heeft gehad.

Verwijderd

Topicstarter
vergelijkbaar post niet gevonden.
Google gezocht ook niks gevonden.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 18:59

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

zou je niet eerst eens drivers installeren, en je startpost iets uitbreiden: neem aan dat je windowsx XP gebruikt, maar welke hardware heb je? welke videokaartdrivers gebruik je enz. enz. enz.

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-07 08:35
Op de CD-ROM die je bij het scherm krijgt staat een driver voor het scherm. Die moet je in ieder geval even installeren. Ik heb gisteren ook een BenQ FP202W gekocht en kan gewoon de resoluties kiezen die je opnoemt (behalve 1440x900, die staat er bij niet bij).

Verwijderd

Topicstarter
Weet wat het probleem was, Kwam door mijn Nvidia blijkt dat je bij de 6800 je je eigen resolutie moet instellen.

Want ATI blijkt dat probleem niet te hebben !!

Rare eigenschap van Nvidia :/ :|

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 21:06
Aansluitende vraag: Ik moest vandaag een Benq FP202W installeren op een pc met Nvidia GeForce FX 5200 kaart, maar in het rijtje resoluties kon ik de 1680x1050 resolutie niet vinden. Ik heb de Benq monitor driver geïnstalleerd en de Nvidia drivers van de Nvidia site.

Kan ik ergens zelf handmatig de resolutie invoeren? Ik zit op dit moment niet meer op locatie achter de pc....

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik zou mij ook deze Benq aan schaffen. Maar zijn er mensen die ervan HQ foto's hebben, maar waar hij gewoon op een bureau, etc. staat. Geen studio-foto's dus.

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Sorry heb niet goed gezocht. Hier staan er goede: http://print.tweakers.net/?reviews/602

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 01:14
Ik heb hem nu ook een dag, hij bevalt erg goed, maar ik kan idd alleen de hoogste res draaien.

Hoe doe je dat bij spellen? dat uitgerekte ziet er niet uit helaas...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

lukaso schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:55:
Ik heb hem nu ook een dag, hij bevalt erg goed, maar ik kan idd alleen de hoogste res draaien.

Hoe doe je dat bij spellen? dat uitgerekte ziet er niet uit helaas...
Als je een nvidiakaart gebruikt dan kun je scaling aanzetten, dan wordt je beeld niet uitgerekt, je krijgt alleen aan de randen een stukje zwart gezien dat niet gebruikt wordt.

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 01:14
mja dat zou ik graag willen, maar ik gebruik nu een ati kaart, en heb ook alweer een nieuwe atikaart besteld...

in het scherm menu is er een optie 'Auto Adjust' maar die is niet selectable :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

lukaso schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:41:
mja dat zou ik graag willen, maar ik gebruik nu een ati kaart, en heb ook alweer een nieuwe atikaart besteld...

in het scherm menu is er een optie 'Auto Adjust' maar die is niet selectable :?
Het kan goed zijn dat Ati kaarten ook zoietsk unnen hoor, maar heb momenteel geen systeem met Ati ding draaiend, dus vandaar dat ik je het zo niet kan zeggen :P

dat je autoadjust niet kan kiezen is waarschijnlijk omdat je het ding via DVI hebt aangesloten. Omdat alles dan digitaal wordt verstuurd is het niet nodig dingen nog aan te passen.
Pagina: 1