Toon posts:

[OUTLOOK] Automatisch juiste afzender

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij m'n vriendin heb ik Outlook geïnstalleerd en alles vanuit haar Outlook Express geïmporteerd.
Ze heeft hierin 5 e-mail accounts staan (IMAP).

Nu was het voorheen zo in Outlook Express. Als ze in een bepaalde postvak in ging staan en klikte op Nieuwe e-mail werd er ook met dat e-mail adres een mail verstuurd.
Binnen Outlook pakt hij alleen maar het standaard account.

Weet iemand of hier in Outlook een mogelijkheid voor is?
De search heb ik al gebruikt en in Outlook zelf kan ik een dergelijke optie niet vinden.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

Reptile209

- gers -

Je kan in Outlook in het scherm waar je een nieuwe email mee aanmaakt via File -> Send message using het juiste account kiezen (alternatief: Options -> Send message using...). Volgens mij kan je niet automagisch de "juiste" kiezen.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:19:
Je kan in Outlook in het scherm waar je een nieuwe email mee aanmaakt via File -> Send message using het juiste account kiezen (alternatief: Options -> Send message using...). Volgens mij kan je niet automagisch de "juiste" kiezen.
Ja alleen gaat het dan niet automatisch en op die manier wordt ook niet de juiste handtekening geselecteerd. Vind het vreemd dat zoiets binnen OE wel werkt maar binnen Outlook niet. Terwijl Outlook uitgebreider is.