Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister een HP IPAQ 5550 op de kop kunnen tikken. Nu heb ik hem een hard reset gegeven omdat ik graag het ding zelf in wil stellen, en niet met een compleet ingestelde ppc wil beginnen (het is mijn eerste PPC)

Moet ik nou alle drivers die hier staan installeren?

Ik bedoel de drivers bij BIOS, network en Firmware... Ik weet dus niet of die drivers allemaal individuele drivers zijn, of opvolgers van elkaar.

Iemand die het wel weet?

Verwijderd

Dat zijn individuele drivers. sommige vereisen wel de installatie van een andere driver eerst. De 5550 vind ik een heel goeie ipaq, ik gebruik hem samen met tomtom navigator 5, en een bluetooth gpsmuisje van tomtom.

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd wel een fijn dingetje.
Ondanks dat ik de WPA drivers geinstalleerd heb, heb ik hier thuis mn WLAN op WEP moeten zetten ipv WPA omdat ie daarmee niet wil verbinden...

Heb jij daar ook problemen mee?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
Ik heb zelf ook een iPAQ 5550, bevalt me vooralsnog best goed maar ik ben gewoon flash-shy :p zeg maar.... Ik heb hier nog een update liggen die de wireless improved en accu enzo, maar ben te bang dat ik de boel vergal...

Wawnt er was een patch, weet niet welke, die vertraagde de boel ofzo... Staat vast wel wat over op www.pocketinfo.nl, een site die gericht is op dat soort speeltjes

Verwijderd

Topicstarter
Werkt WPA wel prima op jouw iPAQ?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
Uhmmm da's een goeie, ik heb geen idee of ik die heb geinstalleerd. Ik gebruik zelf WEP icm MAC filtering en voel me redelijk veilig :)
Pagina: 1