VoIP artikel, overdreven titel

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nieuws: Experts waarschuwen voor veiligheidsprobleem VoIP

Ik moet toch zeggen dat ik de titel van het bovenstaande artikel nogal heel overdreven vind. Het lijkt nu net of voip per definitie onveilig is, wat dus de meeste managers denken die de titel lezen. Terwijl het alleen maar gebruikt kan worden voor criminele doeleinden.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Hij is toch gewoon waar. Er wordt gewaarschuwd voor een mogelijk veiligheidsgevaar. Hoe had je het anders willen doen? Bovendien hebben titels voor een redelijk deel als doel mensen te overtuigen het artikel te lezen, dus titels zijn nu eenmaal vaak een beetje smeuig.

DM!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Voor beide argumenten valt wel wat te zeggen, ik laat het maar aan de auteur over denk ik :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Zoals Wouter al zegt: er is iets te zeggen voor het punt van [Airwolf]. Ik heb (als auteur) daarom de titel veranderd in het neutralere 'Experts waarschuwen voor veiligheidsprobleem VoIP'. JHS heeft niettemin ook gelijk, maar als waarlijk poldermodelauteur ga ik voor de veilige middenweg. Dat 'gevaar' een logische consequentie is van 'probleem' laat ik daarbij achterwege en offer ik op teneinde geen slechtlezende managers op verkeerde benen te zetten.

ingejanse.nl: dingen die ik doe