Toon posts:

Foto bewerken voor grote poster

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas m'n auto moeten verkopen maar wil er een hele mooie poster van laten maken (100x70cm.denk ik) Nu heb ik de afgelopen tijd wat plaatjes geschoten van m'n auto en vindt deze persoonlijk wel erg mooi:
http://upload2.postimage..../alfaforum/71337/car.html

Wat zouden jullie er aan bewerken voordat ik hem laat afdrukken?
Lijkt me zelf wel mooi als de achtergrond weg is zodat je er alleen maar lucht achter ziet.
Heb het wel eens gezien bij een auto op een duin zodat je een stukje zee en de horizon zag, echt heel mooi!

Ook vindt ik persoonlijk de weerspiegeling van de weg in de auto niet erg mooi, zou je dit mooi weg kunnen krijgen?

Ben zelf geen photoshop expert dus tips zijn altijd welkom!

Verwijderd

Een hippe topgear-edit zou misschien wel leuk zijn

p.s. er zit wel een beetje veel CA in die foto :X

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

En de foto doet het niet (host geeft time-outs) en wij zijn geen "fix hier mijn foto" clubje. Als je onze feedback wilt, dan wil ik je verzoeken materiaal aan te leveren waar wij ook bij kunnen, dat je minstens een poging hebt gedaan en als je er dan niet uitkomt... dat je dan voorbeelden hebt van wat je wel zoekt. Verwacht geen wonderen, verwacht niet dat we het voor je doen, maar we kunnen wel proberen je op het juiste pad te brengen. :)

Als je aan bovenstaande voldoet, mag je gerust een nieuw topic openen, maar laat zien dat je er zelf ook tijd in hebt gestoken. :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.