Toon posts:

Msn Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
sinds een paar dagen geraak ik niet meer op Msn Messenger. Hij geeft dan telkens volgende error.

"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw.

Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden. Vanwege je firewall kan Messenger mogelijk geen berbinding maken met de service. Controleer de insteliingen van je firewall. Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie.

80048820"

Nogthans staat msn bij de veilige programma's bij mijn firewall (ZoneAlarm) en zelfs als ik ZoneAlarm volledig uitzet geeft hij nog deze error. Mijn windows firewall staat ook al uit dus daar kan het niet aan liggen. Kan het misschien een ingebouwde firewall in onze router (USR 9106) zijn?
Maar dat lijkt me ook niet echt realistisch aangezien ik wel met Windows Messenger zonder problemen on-line geraak.
In Alle geval al bedankt ....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 12:08 ]

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Hetzelfde probleem heb ik hier ook nog wel eens. Wat bij mij helpt is eerst internet explorer opstarten en wachten totdat deze de startpagina geladen heeft.
Hierna kan msn zich wel aanmelden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=80048820] :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande replies. Hierbij het verzoek in het vervolg even te zoeken voor je post; daarnaast het verzoek iets creatiever te zijn bij het bedenken van topictitels :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.