Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Echo bij Nokia ck-7w bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een Motorola SLVR L7. In de auto gebruik ik een Nokia bluetooth ck-7w carkit.

Nadat ik hem gekoppeld heb aan de carkit, hoort de tegenpartij een echo. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Dit is een motorola probleem, althans icm nokia carkits. Zie ook http://forums.mobiledia.c...213&highlight=carkit+echo

Ik heb het met een v620 en mpx220 gehad. Eerst dacht ik dat de nokia carkit niet met andere merken overweg kon, maar met Sony Ericsson en Qtek werkt het prima. Andere merken heb ik niet geprobeerd. Een leverancier gaf juist weer aan dat nokia juist dingen via eigen standaarden maakte. In het vervolg zou ik aanraden altijd af te spreken dat je je telefoon wilt omruilen, mocht die niet met de carkit werken.

Overigens die codes in bovengenoemde link, werkten niet voor mij, maar dat komt denk ik omdat de europese versie andere codes vergt.

[ Voor 22% gewijzigd door Fakir op 29-01-2006 12:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, de codes werken bij mij ook niet. Dus niets aan de echo te doen? Dat is toch vreemd? Het is allemaal toch bluetooth?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De topicstart is wel heel erg mager, je geeft ook niet aan waar je zelf al gezocht hebt. Aangezien dit probleem specifiek lijkt te zijn voor Motorola kun je het altijd nog proberen in het centrale topic.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.