Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung SGH D500 Kappot???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag weet dat we elkaar hier niet hoeven te groeten maar vind het op de vroege zondag ochtend toch wel zo sociaal:P

Maar om bij mijn verhaal te komen gister waren we op stap met een paar half dronken maten van mij,haal in een discotheek nooit mobiel uit m`n zak maar omdat Elize gister in die discotheek was toch maar ff foto`s gemaakt. Maar nu het probleem ik zou dit alles aan een maat laten zien en die liet bier over mijn telefoon vallen.
Als ik nu de accu op m`n telefoon druk dan gaat het scherm beetje vaag wit branden en als ik hem aandruk komt die wel gewoon in het menu maar niet 1 knop reageerd.Wat wel reageerd is de aan/uit knop alleen als die dan weer uit staat blijft het scherm gewoon branden ?:S

Weet iemand of ik zelf nog iets kan proberen voordat ik met een chagarijnige kop naar de winkel ga.
Alvast bedankt

Eventuele helpers mogen offcourse genieten van de eerste Elize foto`s door mij gemaakt:P

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien slim om hem goed te laten drogen? Als je hem aan en uit blijft doen heb je alleen maar kans op kortsluiting.
Afspoelen met demi-water zou misschien ook handig zijn, dat spoelt de bierresten weg en laat zelf niks achter als het is verdampt. (<wacht hier even op tot anderen dit je ook aanraden) :)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:33
Probeer hem eens beetje uit elkaar te halen (batterij los etc) en laat hem eerst goed drogen voordat je verder gaat. Ook kijken of je hem kunt reinigen

edit: spuit 11 with ^^

[ Voor 8% gewijzigd door asfaloth_arwen op 29-01-2006 10:44 ]

Specs

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
naar de winkel gaan en chago zijn heeft weinig zin , het is niet hun schuld dat jouw vrienden er bier over laten vallen , en wat betreft de rest laat hem idd goed drogen ! dat wil wel eens helpen maar geef je erg weinig kans :'(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mij staat bij dat het met gedestileerd water en goed drogen te verhelpen moet zijn. (Bron heb ik even niet, heb pas zoiets ergens gelezen.)

Ennuh: voed die dronken vrienden van je eens op. :/

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 29-01-2006 10:48 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien moet je hem rechtopzetten. Dit hielp bij mijn siemens M50 ( oud beestje maar dat maakt weinig uit) . Het stond zelfs in de handleiding dat in geval van bevochtiging moet je hem recht opzettenzodat al het vocht er aan de onderkant uitloopt

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:49:
Misschien moet je hem rechtopzetten. Dit hielp bij mijn siemens M50 ( oud beestje maar dat maakt weinig uit) . Het stond zelfs in de handleiding dat in geval van bevochtiging moet je hem recht opzettenzodat al het vocht er aan de onderkant uitloopt
Naja zoveel kan er niet inzitten was toch nog instaat om hem heel snel onder de bier douche vandaan te halen dus kan nooit veel inzitten eigenlijk.

Maar omdat die nog wel in het hoofdscherm komt heb ik dus nog hoop dat die niet overleden is?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 10:24
Metal schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:43:
Afspoelen met demi-water zou misschien ook handig zijn, dat spoelt de bierresten weg en laat zelf niks achter als het is verdampt. (<wacht hier even op tot anderen dit je ook aanraden) :)
WEL bij de apotheek halen, kost iets meer maar is veel schoner dan dat accuwater uit de supermarkt! Daar zit meestal nog wat in.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dus als ik jullie hier hoor praten dan is dat semi water ofzo helemaal niet schadelijk voor Telefoon?
Moet ik direct halen vandaag weet iemand of het misschien koopzondag is in Groningen of Leeuwarden?

Verwijderd

in Groningen sowieso niet .

Verwijderd

Hoi mijn vraag is ik heb een samsung D500 maar er zit stof achter het display weet iemand hoe ik hem kan verwijderen of kan open maaken

Verwijderd

Wat heeft die vraag nu met dit (oude) topic te maken. Oké, je hebt de search gebruikt blijkbaar, maar wij houden er niet zo van als zeer oude topic's gekicked worden.
Probeer het dus even in een actiever, centraal draadje. (hint: Het Samsung D500 topic - deel x)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.