The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 01:25 ]
Ik denk beide... Lijkt mij gewoon een macro aanmaken met die acties?mphilipp schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:24:
Zo schuin of met een schaduwrandje?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Verwijderd
Maak een selectie, zet die op een aparte layer, en roteer die naar wens
Ga naar de "Blending options" van die layer, en maar de volgende keuzes :
- Outer glow : Mode "Darken", Kleur #000000 ( zwart dus ), opacity 50%, size 1px
- Stroke : position "inside", Kleur #FFFFFF (wit), size naar wens
- Drop shadow : blend mode "darken", Kleur #000000, distance naar keuze
Met deze opties heb ik net dit gemaakt :
Oke, had de topicstart beetje te snel doorgenomen, had gemist dat je bordermaker al gebruikt had.
[ Voor 40% gewijzigd door Noork op 30-01-2006 12:38 ]
Een schaduwrandje is gewoon een streepje in een donkere kleur. Kun je dus met Bordermaker ook doen.rimave schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:40:
Nee, schijn hoeft niet. Eigenlijk gewoon alleen dat randje.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Noork schreef op zondag 29 januari 2006 @ 02:01:
Of met dit tooltje: Eigen tool gemaakt: Kaders om foto's
--rimave schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:22:
Ik heb al borders gemaakt het bordermaker, maar toch wil eens wat anders.
Anders gewoon een action maken dat elke foto eerst het randje om de foto heen krijgt, en (zie post van FFrenzy) en hierna automatisch zoveel graden gedraaid word (met Rotate Canvas) en daarna op een witte achtergrond geplaatst wordt?
Of begrijp ik het verkeerd?
TS zei later dat ie ze niet gedraaid wilde, alleen het schaduwrandje...-Daniël- schreef op zondag 29 januari 2006 @ 08:34:
Of begrijp ik het verkeerd?
Verwijderd
Ik doe alles met de blending options. De "outer glow" zorgt voor het randje rondom de foto, de "Stroke" zorgt voor de witte rand, en de "dropshadow" voor de schaduw ( duh )-Daniël- schreef op zondag 29 januari 2006 @ 08:34:
Anders gewoon een action maken dat elke foto eerst het randje om de foto heen krijgt, en (zie post van FFrenzy)
Voordeel van de blending options gebruiken is dat je het origineel niet aantast, en naar hartelust kunt experimenteren met verschillende instellingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 12:59 ]
Werkt perfect, ook met niet-rechthoekige objecten.
https://photune.blogspot.com/